Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Lustigt för jag provade vår för första gången innan idag och tänkte detsamma, speciellt benen, drog fleecefodret med sej ner. Jag provade också vår Miniature och den var lättare. Jag tänkte nog bara att det blir nog bättre när man använt den lite men lyssnar gärna på dem som haft sådana länge, för oss är det första gången vi har Molos overall.
    Jo den är lite bökig att ta på kan jag tycka, men den är verkliegn bäst på alla andra sätt! Blir aldrig blött, här kan vi ha -25 och barnen är ff supervarma med bara tunna bomullskläder under efter ett par timmars ute. Sedan att de är så himla tjusiga oxå då
  • Fantastiska Skatt
    Everlonn skrev 2009-07-26 20:53:15 följande:
    Inte bra bambinidolce.blogg.se/
    Men jösses Läste bara ett par rader och insåg att jag får läsa i lugn och ro utan O här *ögonen tåras*
  • Fantastiska Skatt

äntligen sover vilddjuret och mamman mumsar glass

Hur var det med Molos salg i höst, är det osäkert om det lir ngn?

• Fantastiska Skatt

Quiet thoughts skrev 2009-07-26 22:29:09 följande:

Hej mina vänner. Imorgon bär det av till Uppsala på obestämd tid, tack för alla snälla kommentarer i min blogg.
    Tänker på er!!
  • Fantastiska Skatt
    mortillsju skrev 2009-07-26 23:01:30 följande:
    Vi har varit på Yivoli i Köpenhamn idag. Kul, kul. Och jag spanade barnklädesmode för de små danska barnen. Hmmm inte mycket kunde jag se av det vi kallar "danska barnkläder". med undantag för i alla fall 10 små med Molos softshell.
    lillronya skrev 2009-07-26 23:02:55 följande:
    JAg borde också sova eftersom jag börjar jobba 7,30 imorgon...Det är ganska märkligt att man ser så lite av våra favvokläder på barnen när man är i Danmark..
    visst är det lustigt!! Vi har mycket danska turister här och det enda man kan se på dom är någon enstaka Molo fleece, dom är helt tagna över våra svenska märken istället
  • Fantastiska Skatt
    mortillsju skrev 2009-07-26 23:11:34 följande:
    Jag trodde du (som jag) hade semester nu minsann!!

Ja just det, några Molofleecar och softshell. Det enda småfolk jag såg var en svensk liten tjej som hade. Nåt Katvig. Inget mer. Intressant tycker jag.
    märker det väldigt tydligt på jobbet, samma sak m holländarna. Jag var så förundrad över fenomentet så har frågat flera stycken och förklarat att här är det tvärtom, men dom tycker bara vi e knäppa
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-07-26 23:16:24 följande:
    Måste natta nu så att jag orkar upp imorgon. Ha det bra!
    mortillsju skrev 2009-07-26 23:21:07 följande:
    Nähä, nu ska här sovas!! Im morgon är det tidig morgonlek ute med goda vänner *älskar semester*
    Sov gott!

Ska också leta upp kudden, tidig morgon
  • Fantastiska Skatt

Hej töser!

ängeln, ha det så härligt i husvagnen!! *mitt plus gått ut så låtsas att det är en sol här*

Hilla --- sååå söta Hilda i bildis, hon blir ju sötare för varje dag

*away läsa tillbaka lite*

• Fantastiska Skatt

H I L L A skrev 2009-07-27 10:46:21 följande:

Tack söta När får vi se din sötnöt i bt ? *saknar*
    Gulle dig
    Jo jag är lite dålig på det där men är rätt sällan han har från topp till tå kombosar jag vågar visa ju *ska skärpa mig*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14