Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-29 20:27:18 följande:
    Tack!Tror man förtränger det, ja... Tok-Love då

Fast det är ganska gulligt när de vill välja själv. Men trött blir man!
    Jo det är gulligt absolut! När det gäller kläder han apsilut vill ha eller inte vill ha har jag börjat lyssna på det för han är verkligen bestämd vad han vill ha och inte redan. Men när det är saker han verkligen behöver och sötnöten blir tossig för "den inte loolig" (rolig) då blir man matt och numera får jg smygshoppa även för sonen
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-07-29 20:41:31 följande:
    Ja det är det kanske. JAg kommer ju inte ihåg riktigt. Aj! Det där låter inte skoj!

JAg tror det är bra att låte de bestämma lite. Sen måste de ju ha vissa saker, ja. Och då får man ju bestämma åt de. Just nu ska E bara ha tröjor med bilar, så jag kan snart sälja alla andra.
    Ja absolut!
  • Fantastiska Skatt
    solouniko skrev 2009-07-29 23:37:35 följande:
    Ja, det står såhär "An error occurred while processing your request."
    Buttelina skrev 2009-07-29 23:38:36 följande:
    jaa samma här
    här med...
  • Fantastiska Skatt
    Pimm skrev 2009-07-30 12:49:52 följande:
    Nu har jag fått tokrycket!! Beställde en regnbåge vinteroverall, älskar årets färger i den, speciellt den gröna. Hade egentligen tänkt en moss men hittade en blue graphit på rea och då fick det bli en regnbåge för att liva upp vissa dagar:) Ni som har regnbågeoverallen, tröttnar ni på den eller den känns lika vacker hela tiden?
    Ååå den blir bara finare och finare och finare och finare och finare (ja du fattar va) Tröttnar aldrig på vare sig overallen eller andra plagg i regnbågen.
    Dessutom älskar dagispersonalen den - han syns jämt
  • Fantastiska Skatt
    Morty skrev 2009-07-30 14:43:31 följande:
    Jättefina alla 3. Men stämmer det verkligen att vissa av deras overaller endast görs upp till storlek 104. Den gröna på kill var rätt häftig men där står ju bara upp till 104 precis som på den härliga rosa du länkade till.
    fast är inte det bara babymodellerna då? sedan går junior från 98-122 ? Gissar bara att det är uppdelat så
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-07-30 16:23:33 följande:
    Någon som sett denna väskan på rea nånstans?www.minpluddevutt.se/Äh länken funkade ju inte så bra. En mörkblå Hummelväska är det iaf. Inte ryggsäck utan en med axelrem.
    Cool!! inte sett på rea tyvärr
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-07-30 16:39:40 följande:
    hummel 92 är lika lång som molo 92 GAMLA modellen... så hummeln är ju stor som en 98a i årets molo då.. fast bia hade ju lätt denna förra året
    fast det kan väl stämma då? Oliwer hade ju 98 förra året i Molo i förra årets modell
  • Fantastiska Skatt
    LJ2 skrev 2009-07-30 21:11:46 följande:
    www.lillamirakel.se/default.aspx...
    trolltriss skrev 2009-07-30 21:11:44 följande:
    lilla miraklet,,,,
    THEA och Grodan skrev 2009-07-30 21:11:42 följande:
    lillamirakel
    LJ2 skrev 2009-07-30 21:09:53 följande:
    men det såg jag på rea nyss nånstans?? hmm.. *letar* regnbåge 104.. 20% på priset va det tror jag..
    Den klickade jag just hem hoppas den finns nu bara *jiiippiii* Dyyyr blev den med frakten men som jag letat !!
  • Fantastiska Skatt

THEA och Grodan skrev 2009-07-30 21:24:54 följande:

GRATTIS
    Tank jo Hoppas bara den finns... min galna son kommer byta familj om han inte får regnbågsoverall i år också *ååvlåål pina pärjer mamma jaa*
    98:an lär nog inte räcka i vinter och årets gillar jag inte ...

Fast nu vill jag ha den blåa också *hhmm*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14