Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-08-01 13:21:53 följande:
    njaaa det vet jag inte jag bokade en hallonröd och då tänkte jag på den för på danska bilder jag sett är det denna som är på bild tillsamans med den hallonröda overallen och dom är samma nyans på dom bilderna.
    Fast på galna laxen var det gula kant band såg jag på bilden  den hallon röda vilka kant band har den ? gula okså ?
    här är min fina kappa http://www.madsogmille.dk/shop/boern/molo/093201-molo-pige.asp såg ingen turkos lurv med rosa kantband där  ska det komma en sådan ?
  • Rååsa Smurfen
    JuliaochNelly skrev 2009-08-01 13:34:03 följande:
    fiiiina kappan...jag har inte hört ett smack om någon turkos lurv med rosa kantband däremot har jag sett en turkos med rött kantband i en katalog som jag plockade förra veckan .
    aha läste lite snabbt om nån hade hittade en fin katvig mössa som skulle vara perfekt till den turkosa lurven med rosa kant band ,så jag hoppades då direkt på att det var nya luvar och katvig som det snackades om ,lessen jag blir vill har en turkos med rosa kantband ,önskar jag hade haft tur som dig ,du hittade ju en av de fina turkosa från prov kollektion
  • Rååsa Smurfen
    JuliaochNelly skrev 2009-08-01 13:43:49 följande:
    eller nej dom är tydligen avslutade redan *förlåt*
    dom från tradera är det från salgen eller från vilket år är dem  ,kan du länka till nån avslutad ?
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2009-08-01 13:49:18 följande:
    Det kommer en turkos lurv med cerise kantband...
    åh var finns den att se ,har du sett den ? äntligen ett svar jag ville höra
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2009-08-01 13:53:46 följande:
    Gissar att de som fanns på salgen är provplagg inför denna säsongen. Och att de nya alltså ser ut så. Bra en gissning, alltså...
    hoppas hoppas du har rätt
  • Rååsa Smurfen
    Pimm skrev 2009-08-01 15:05:31 följande:
    Frågbombar er Hur lägger jag in bilder i BT? Tänkte också visa lite som vi har och får hem.
    du gör bilder stor i ditt galleri och sedan högerklicka på den och kolla nog så det blir KOPIERA  inte kopiera länk  (kan vara lite trixit att hitta rätt punkt  på de bilderna som inte ligger allra först) höger klicka i bild tråden välj klistra in.
    Oj nu blev det kursiv text  {#lang_emotions_surprised} orkar inte skriva om ..
  • Rååsa Smurfen
    nikki2006 skrev 2009-08-01 14:59:14 följande:
    hur skall jag kunna skiljas från mina fina molisarSkall lägga ut på tradera om någon vecka och ju mer jag fotar desto mer tar det emot Men jag behöver ju pengarna, några knep när man har separationsångest?????????????
    välj ut något riktigt fint som du vill köpa istället och fokusera på det nya istället ,så gör alltid jag
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-01 17:23:04 följande:
    Å jag måste ta en paus!! Håller på med T och jag är alldeles yrslig av all text här!!Händer här då?
    hmm undra vad du ska lägga ut för kul
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14