Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 18:31:51 följande:
    solouniko--- Å lilla goooosan i bildis  Fy så söt!!Smurfen--- Fiiiina Tara i klänningen
    tack så mycket
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 20:53:58 följande:
    Å ännu en auktion som gått på köpnu  Sakta men säkert så försvinner dom
    så kul med köp nu jag har sålt 6 st på köp nu har just nu sålt för ca 4000 kr  perfekt läge nu införinköpen av  vinter kläderna ,förra året köpte jag allt innan jag traderat
  • Rååsa Smurfen
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-03 10:31:51 följande:
    Jo, fast då lär jag ju betala en massa returfrakt liksom...Storlek 104.
    vad var det för något ?
  • Rååsa Smurfen
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-03 10:53:58 följande:
    Regnbågsoverallen.
    aha den är jag trött på , hade den förra året men går på på tradera
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-03 10:09:26 följande:
    Ja mina Småfolk har gått skit trögt  Vissa blir INTE sålda!!  Läs GB
    gb  gästbok eller hur ? men jag hittade  inte nåt speciellt där om småfolk ?
  • Rååsa Smurfen
    Stormis skrev 2009-08-03 09:28:59 följande:
    Hej alla!Gud vad konstig Prolistern är, den är ju skummare än gamla Powern... Jag avbröt uppladdningen igår eftersom jag var tvungen at stänga av datorn när den stått och tuggat i nästan 2 h. Men imorse ser jag att alla auktioner är uppe iaf. Så då vågra jag väl chansa på de andra 40 auktionerna ikväll. Puh, tur att jag inte suttit och lagt in dem i onödan!
    så blev det för mig okså den laddade ca 3 plagg och sen stod den och tuggade ,jag avbröt den då och plockade bort de auktioner som var uppladdade och började om igen och det skulle jag INTE  har gjort  slutade med att jag fick 20 st dubbla auktioner som plötsligt ramlande in med nån min mellanrum ,satt och stängde auktioner  i panik {#lang_emotions_frown}.
  • Rååsa Smurfen
    isako skrev 2009-08-02 22:16:11 följande:
    Har hon! det har jag missat. Du har rätt bra smak du!
    ja vi har bra smak både du och jag har nog nästan samma gardrob
  • Rååsa Smurfen
    isako skrev 2009-08-03 12:23:06 följande:
    haha ja har sett en del godbitar på din lilla sötelök minsann Ett skepp kommer lastat, har varit o postat idag så du har ett fiiiint paket imorogn.
     härligt ,ska testa och se om kanske ,eventuellt Tara kan har det redan nu {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14