Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-06 15:40:48 följande:
    Förresten så satt en galna laxen tråd fast på min overall å fyyy va den ser läcker ut
    ska in o kikar på den okså på BR    finns ju några stycken nu som är spekulant på
    galna laxen ,hallon ,hummel ,jobbigt när det är overaller eller alternativ vinter jackor blir så dyrt och hela hallen fylls av bara Taras kläder
    Nu  har vi en röd overall ,den rosa dunjackan ,väder jackan  4 st ullkappor (3 av dem Molos) 1 st kappa ,gummi fodrade fleece ställ  ,jacka o byxa  från hm  , och säker nån annat som jag helt glömt bort  och detta är ju bara vinter kläderna ,sen finns ju lurvar och vantfleece och annat smått och gott nu till hösten 
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-06 16:01:56 följande:
    Aha Låvar Din ytterklädes galning
    ja det känns lite galet men till hösten vintern så vill jag gärna har många ombyten på ytterkläderna ,på våren sommaren ,har man ju inte alltid jacka på sig och då blir det ju mycket variation ,på vinten är det ju kallt och då är det ju ett måste och vill inte har bara typ en jacka och overall då 
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-06 16:31:38 följande:
    Å jag borde absolut prova 98:an när jag tänker efter Nu har jag en i 92, en i 98 och en i 104 och NÅN borde fasiken passa i vinter
    vi prövade 98 i dag en snabbis för Tara var inte riktigt så sugen ,var lite stor i benen kanske men bra i armarna ,så det blir nog bra i vinter,hoppas på bild när din bubbla prövar den
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-06 16:16:19 följande:
    Det är roligt med ytterkläder   Men huj va dyrt
    fast Tara är ganska ekonmisk efter som hennes brukar passar i minst 2 säsonger så då blir det lite på fyllning varje år med resutatet en jätte gardrob
  • Rååsa Smurfen
    nikki2006 skrev 2009-08-06 18:31:50 följande:
    Vet du om man kan trycka bort valideringen eller sabbar man annonsen då???
    låt den var ,det tar tid men stoppa den inte var du än gör
  • Rååsa Smurfen

jag stoppade och  tog bort de auktioner som blev färdiga  och startade den igen  GÖR INTE DET   det slutade i katastrof  ...

• Rååsa Smurfen
    nikki2006 skrev 2009-08-06 18:36:19 följande:
    annonserna är inne nu så jag chansar och tar bort valideringen
    nej  .Är du helt färdig med alla auktioner då
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2009-08-06 18:56:17 följande:
    Hjälp här nu! Tokstor eller ok?
    ok tycker jag  hon är jätte fin i den ser ju lite större ut då hon inte har så mycket annat på sig  än just den
  • Rååsa Smurfen
    nikki2006 skrev 2009-08-06 19:00:16 följande:
    okej men den vill ju aldrig bli färdig, det handlade ju bara oom 5 st. Vågar inte lägga in alla på en gång i och med att det krånglar. hur gjorde du sen för att få rätt på det???
    jag var otålig som du ,hade två listor jag ville har ut just den kvällen ,efter kanske ca 1 timme som blev jag plötslig bombaderad av nya auktion  ,dubbla hur många gånger som helst ,jag fick helt enkelt panik stämga auktioner ,sitta och syna listan  på typ 2 sidor och varje gång var det nya auktioner ute ,.
    Var jobbigt att minnas vem som var ute redan och vilken som var fel ,eftersom de var ganska många ,hade ju okså 6 köp nu snabbt  ,så blev extra stressad att det skulle blir så på en dubbel.
    Bättre att vänta ut den .
  • Rååsa Smurfen
    nikki2006 skrev 2009-08-06 19:06:45 följande:
    hjälp, skall man behöva lägga in en och en eller???
    nej väntar ut den bara ,det är det bästa att göra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14