Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-09-07 08:22:10 följande:
    Oj, det gick fort Var beställde du?
    freshmilk
    lillronya skrev 2009-09-07 08:22:52 följande:
    Godmorgon!Är det en cerisa?
    mmm
    JuliaochNelly skrev 2009-09-07 08:24:20 följande:
    så flitigt du är
    eller hur
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-07 11:41:27 följande:
    Massa fiiiiiiina bilder i bildis BUTTE--- Lillebror kommer bli en riktig hjärtekrossare , sååååå himla söt e han, riktigt "killigt" ansikte som kommer få tjejerna på fall big time!! LILJAN--- Fina Fina Maia i underbara Molosar BUSBELLAN--- Underbara bilder!! Massa fina combosar på dina sötisar.. Toabilden va skön LILLRONYA---- Massa fina bilder!! Gillade skarpt Molo pippi och bruna klänningen ihop *ursnyggt* TEJJA--- Sööööta lilla busan!! MAUGU---- Å va söta syskonbilder  Å va storebror vuxit!!
    nämen söta du tack!
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-07 13:10:38 följande:
    Jamen helt seriöst!! Han kommer bli riktigt riktigt stilig när han blir äldre!! Han har väldigt vackert ansikte och riktigt grabbiga drag!!
    haha ja han är rätt stilig en riktig liten grabb har han blivit! men han gillar fortfarande klämmor i håret och rosa idag på dagis hade han en rosa grå tröja och en glittrig klämma i håret
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-07 13:11:37 följande:
    Bubblis har de mest underbara brallor på sig idag Fy tusan va tuffa dom va
    SKITFINA!!!
    snigelina skrev 2009-09-07 13:19:16 följande:
    Superfina, men ack så dyra
    jaa huuuu {#lang_emotions_death}
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-07 13:28:47 följande:
    Å men.. Riktiga killar vågar rååååsa vettu
    ja och klämmor

såå söt bubblan är!! hon har ju börjat odla en hel del hår ser jag
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-09-07 13:33:56 följande:
    Hallå tjejer!!!BUbblan: åååå vad snygga dem brallorna varLillronya: vad fiiin kombo A har på sig i BTButte: så söt liten kille i den superfina tröjan, kotröjan är sååå fin...har med en sån Busbellan: jättesöta barn i bildis i fina kläder
    tack ja kossatröjan är ju bara underbar!!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-07 13:35:02 följande:
    Självklart klämmor åxå Japp! Nu säger hon själv " snat ha jag samma lånt hår som du mamma, så dä lånt ner på ryggen som du har, inte ännu men snat ha jag det"
    åhh men goa lilla ida
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-07 13:42:23 följande:
    Ja o man MÅSTE kamma det "långa" håret varje dag med fjuniga babyhårborsten   å framför spegeln självfallet   *blir så tjusig så*
    haha vad kul att hon själv gillar det så mycket det är först nu som isabel gillar tofsar och klämmor.
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-07 13:47:32 följande:
    Blir såååååå irriterad!!!Mina staplar på T låg på 4,9 och 5,0..Sen lämnar en köpare omdöme som betalde efter 12 dagar.. Å hopps så åkte staplarna ner, mest på leverans tiden  Jag skickade ju för fasen samma dag alltså dag tolv som pengarna kom in!!!
    såååå irriterande!!!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-07 13:49:35 följande:
    Ja hon skulle nog väldigt gärna ha tofsar o klämmor sådär som storasystrarna har  Hoppas hon får lite långt hår nu till vintern då ska mamman köpa snoddar o klämmor i födelsedagspresent Väldigt noga med frisyren
    klämmor och sånt är sååå kul!!! vi hade ju klämmor på isabel i princip från födseln men sen när hon började kunna dra bort dom själv fick vi sluta med dom. sen har hon inte alls varit sugen på tofsar o klämmor förrän nu! nu hoppar hon upp i stolen vaje dag och vill ha fint hår det är såå kul!
    melizza skrev 2009-09-07 13:50:10 följande:
    vad har ni för vinter ytterkläder till era småttingar??Stella ska ha sin gamla molo regnbågsoverall som passar fortfarande och lila Hummeloverall som är lite för stor men funkar iaf. Sedan letar jag nog ff efter vinterjacka att ha att åka bil med......kan inte bestämma mig vilken jag vill ha.
    hmm lillebror har 
    overaller:lila hummel, regnbåge och orange molo
    jacka grön molo
    täckbyxor: katvig gröna midiapple

Isabel har:
    Overall: just köpt en hummel och så passa även den orange molon i början på vintern
    jacka: mörk lila molo (och en bamse)
    täckbyxor: röda midiapple och molo regnbåge
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-07 13:56:35 följande:
    Å kommer inte Katvig med nån?
    jo det gör dom tror jag! men huu dom kommer SÄKERT vara SVINdyra!! dom tar ju 300kr för ett par vantar {#lang_emotions_surprised} så jackorna kommer säkert gå på minst 1200kr..
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-09-07 14:03:37 följande:
    massa fina vinterkläderlila molo jacka skulle jag med vilja ha men vill inte ge så mycket för en jacka som bara ska användas till att åka i bilen medvilken färg på hummel overall köpte du??
    jag köpte den rosa med orange kantband.
    köp en jacka fårn lindex om den bara ska användas så lite
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-07 14:04:39 följande:
    Va!!! TREHUNDRA för vantarna???
    haha ja sjukt eller hur
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14