RååSa BuBBlan skrev 2009-09-07 13:47:32 följande:
Blir såååååå irriterad!!!Mina staplar på T låg på 4,9 och 5,0..Sen lämnar en köpare omdöme som betalde efter 12 dagar.. Å hopps så åkte staplarna ner, mest på leverans tiden Jag skickade ju för fasen samma dag alltså dag tolv som pengarna kom in!!!
såååå irriterande!!!
RååSa BuBBlan skrev 2009-09-07 13:49:35 följande:
Ja hon skulle nog väldigt gärna ha tofsar o klämmor sådär som storasystrarna har Hoppas hon får lite långt hår nu till vintern då ska mamman köpa snoddar o klämmor i födelsedagspresent Väldigt noga med frisyren
klämmor och sånt är sååå kul!!! vi hade ju klämmor på isabel i princip från födseln

men sen när hon började kunna dra bort dom själv fick vi sluta med dom. sen har hon inte alls varit sugen på tofsar o klämmor förrän nu! nu hoppar hon upp i stolen vaje dag och vill ha fint hår

det är såå kul!
melizza skrev 2009-09-07 13:50:10 följande:
vad har ni för vinter ytterkläder till era småttingar??Stella ska ha sin gamla molo regnbågsoverall som passar fortfarande och lila Hummeloverall som är lite för stor men funkar
iaf. Sedan letar jag nog ff efter vinterjacka att ha att åka bil med......kan inte bestämma mig vilken jag vill ha.
hmm lillebror har
overaller:lila hummel, regnbåge och orange molo
jacka grön molo
täckbyxor: katvig gröna midiapple
Isabel har:
Overall: just köpt en hummel och så passa även den orange molon i början på vintern
jacka: mörk lila molo (och en bamse)
täckbyxor: röda midiapple och molo regnbåge