Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

snigelina skrev 2009-09-07 23:32:15 följande:
    Klart hon måste ha den Jag är lite ledsen över att den inte finns i större strl, tycker den overallen är jättefin och hade gärna provat hummel..Ja, hon passar riktigt bra i sitt korta hår, men liiite sorgligt är det att se gamla bilder där håret går ner till rumpan. Jaja, vi slipper onda hårborstningar iaf
    men hur lång är hon?? fick mått idag att strl 104 är 101cm axel-benslut...

jaa förstår att det är lite sorgligt att se gamla bilder. men hon klär såå bra i sitt hår
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-09-07 23:36:37 följande:
    Vi mätte henne häromdagen och hon är 107 cm lång Stor tjejja!
    ojdå vad lång hon blivit *fram med alla molo leggings strl 116*
  • Buttelina
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-07 23:43:56 följande:
    Fick underbar post i dag från busloppan  med råååsa katvig velour finaste klänningen någonsin från katvig  la in bild i BT Har kämpat med tradera samtidigt som en liten Tara vägrade sova och underhöll mig med sång och räkning ,med resultatet att alla auktioner blev highlight  så min sida ser ut som ett inrutat kollegeblock   gick inte att ändra heller om man inte stänger ner auktionen och gör om och det orkar jag inte..
    fina klänningen jag hittar inte min cerise katvig klänning i velour har en enfärgad från förra hösten tror jag det är som är helt väck
    snigelina skrev 2009-09-07 23:45:07 följande:
    Haha, näee. Hon är skitlarvig. Leggingsen får absolut inte vara liiite långa ens, utan ska vara helt perfekta i längd och det är 110 nu, några är tom lite långa Hon har lång överkropp och ganska korta ben *s*Har ff inte hittat mina aquaflowerleggings i 116 *panik*
    haha sötnosen! hon vet hur hon vill ha det
    gaahh hittar du inte aquaflowerleggingsen
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-09-07 23:55:59 följande:
    Men att kläderna försvinner så då Din klänning och mina leggings.. Gaaah! Klädtjuvar..
    jaa jag fattar inte var den tagit vägen hoppas vi hittar våra fina plagg!
    snigelina skrev 2009-09-07 23:56:47 följande:
    Näe, nu får jag gå och lägga mig. Är ju faktiskt själv med barnen och de ska upp sju imorgon bitti. Kommer sova oroligt, eftersom jag inte vet om gubben kommit fram än.. Har förhoppningsvis fått ett mail imorgon bitti iaf.
    åh hoppas att du får sova gott ändå håller tumsen att du har mail imorgon
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-08 08:36:36 följande:
    Nope! Jag blir lika arg på henne varje gång men det hjälper inte ett smack  Å jag fattar inte VAR detta kommer ifrån.. Själv är jag närmast pedantisk liksom.. Men när man får kasta kläder för en 6-700 då blir man lätt förbannad
    jag hade inte köpt dyra kläder till henne förrän hon behandlar dom bättre

nu ska jag till dagis
  • Buttelina

men det måste ju vara något fel hos annorlundasmå????

• Buttelina

RINGDE annorlundasmå och det GÄLLER INTE. så shoppa inte!!!

• Buttelina
    melizza skrev 2009-09-08 10:02:03 följande:
    mitt kort funkar ju inte eller köpet går liksom inte igenom konstigt nog
    var glad att du inte handla för då slipper du klydd.. det gäller nämligen inte så de andra köpen kommer inte gå igenom
  • Buttelina

Vi på annorlundasma.se gör vårt yttersta för att tillhandahålla så korrekt information som möjligt, men vi reserverar oss för tryckfel, fel i information, samt fel i specifikation, på samtliga i vårt sortiment förekommande artiklar och tjänster.

så här står det ju på deras sida.

sen står det

Vi förbehåller oss också rätten att ändra priser och villkor utan föregående avisering.

Skumma meningen är dock:

De priser och villkor som gäller är de som angivits vid varje köptillfälle.

Så KANSKE går köpet igenom för er som beställd. jag struntade i det

• Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-08 10:33:36 följande:
    Ja det där läste jag åxå.. Och som jag tolkar den sista meningen så GÄLLER angivna priser!! Jag tycker faktiskt hon är riktigt trevlig.. Hon ringde mig en gång när nåt var slut och bad så mycket om ursäkt osv..
    ja men samtidigt så gäller vilkoren som står angivna vid köpet... ja svårt. hoppas ni får era varor *butte har köpstopp trots reor*

DOCK är fiiiina hummeloverallen betald. HOPPAS nu den är fin irl!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14