• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Greksmurfen
    Theina skrev 2009-07-10 21:05:54 följande:
    pärlplatte är lätt min favoriter poppis är väl också aqua flower..
    ja de e efina hade ja haft tjej så hade ja haft en del av dem =P.....hade ett par pärlplate leggins ute ..de gick ut precis=)..hahaha 3 st som budade 1 min innan =P
    mamma till Maximilian född 081028
  • Milliz
    Zvartaliljan skrev 2009-07-10 20:23:32 följande:
    GodkvällMaia sover redan Helt slutkörd däckade hon och kusinerna nu. Jag fick givetvis ligga hos dom en stund vilket gjorde att jag nu också är jättetrött o inte orkar städa. Här ser ut som ett bombnedslag efter deras framfart hela dagen...Är väldigt orolig för Maia...hon har varit gnällig hela veckan och även nu idag emellanåt har man märkt att hon mår inte bra. Hon har inte bajsat sen i Lördags...jag har gett henne 2 doser Movicol idag (hon har fått varje dag sen i tisdags...) och satt på henne en blöja ifall det är så att hon kanske inte vill gå på toaletten o bajsa utan hellre göra det i blöjan. Jag ger henne helgen på sig...kommer det inte ut eller om hon blir sämre eller får feber så får det bli barnakuten och lavemanghelvetet igen. VILL INTE!! Då kommer hon säkert gå tillbaka till blöja igen och bli jätterädd för toaletten igen...åhhhhhh *SUCK*Sorry...behövde skriva av mig lite...shoppas det något???
    Hoppas att det ordnar sig för er! Vi har precis samma trassel med sonen. Det är inte kul alls.. Just nu har det gått bra i några veckor, men det vänder så fort igen. Vi får ge honom movicol varje dag, annars blir han förstoppad direkt.
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 21:21:19 följande:
    Å men visst va hon sööööt i dom!!! *underbart* Lyckos dig
    ja supersöt
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • RååSa BuBBlan

Om jag måste hålla igen lite i höst borde jag nästan skippa suitsen.. Eller? Kanske man ska dra ner på lurvar? {#lang_emotions_undecided} VAD ska man dra ner på egentligen??? *blir tossig av ned dragning*

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-10 21:22:40 följande:
    I alla fall är det bra på det planet. Så hur är det då, vågar jag fråga om jag ska leta retroblommabyxa till dig imorgon??
    Vet du... Jag får lov att hoppa dem i dagsläget   Hemskt men sant..  {#lang_emotions_cry} Jag måste sälja bort en drös först..

Eller... äsch.. Va kostade dom?  *älskade bysser*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Tasha78
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 21:23:49 följande:
    Om jag måste hålla igen lite i höst borde jag nästan skippa suitsen.. Eller? Kanske man ska dra ner på lurvar?  VAD ska man dra ner på egentligen??? *blir tossig av ned dragning*
    jag hade dragit ner diskussionen med gubben
    Исидора
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 21:17:43 följande:
    Aj då.. Fler sura gubbar Helt underbara bider i bildis!! Å Anjelin blev såååå fin i Småfolk/Katvig, sitter mycket finare på henne än på Bubblan Å sketa snygg combo med villervalla/Molo
    Tack! Tycker du det? Jag tyckte ju att bubblan var så fin i det!
    Buttelina skrev 2009-07-10 21:18:29 följande:
    såå fin anjelin var i bubblans kläder
    Tack!
    Morty skrev 2009-07-10 21:21:21 följande:
    Sötisarna i bildis!!
    TAck så mycket.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Greksmurfen

lillronja ...fin kombo=).... den bodyn från villervalla köpte ja till max igår=).. de hade ju ta 3 betala för 2=)

mamma till Maximilian född 081028
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 21:23:49 följande:
    Om jag måste hålla igen lite i höst borde jag nästan skippa suitsen.. Eller? Kanske man ska dra ner på lurvar?  VAD ska man dra ner på egentligen??? *blir tossig av ned dragning*
    Skippa suitsen, helt klart, bubblan är ju stor tjejja nu Försök att inte köpa dubbelt av printen, utan satsa på ett/två plagg i varje print, dvs du behöver inte ha tröja+byxa OCH suit Lurvar är ju ganska dyra, så ja, man behöver inte ha tokmånga.
  • mortillsju

I alla fall tyckte jag att babybyxorna på S inte satt toppen. Det var liksom nåt fel upptill *syndpådesötarosarandiga* Så de får gå tillbaka tyvärr

Men imorgon ska det bli en svart stjärnklänning.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14