• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • RååSa BuBBlan
    Greksmurfen skrev 2009-07-10 20:48:44 följande:
    bubblan va ledsamt=( man samlar ju molosar av en anledning=P...jag e ju snart ägare av ett par nya kaninleggings i stl 104 med lapp på=P.. det ni..170kr fick ja ge för dem med=) tevligt med trendsales vet ja...måste ta å lägga ut lite på T här med har ju 5 stora plats boxar med urvuxta maxklöder å det e bara upp till stl 68  =S... å vi har ara kallförråd se de lagras i hans rum för tillfället.... få se om ja får upp nga snart .....annars blir det vella imorn...
    Nääääääää!! Har du hittat ett par niner leggings {#lang_emotions_surprised} Helt nya åxå??? Fyyyyy tusan va orättvist!!!   *V I L L H A*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-10 20:49:46 följande:
    Bra plan. Man ska inte blanda in männen i allt
    Å min är superinblandad i Molosarna   tyvärr!!
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:48:18 följande:
    Va! Tycker du?   116 som är lagom till skolstart   *perfa*  Nä jag kan KANSKE gå med på att sälja bort nån 110-116, men fasiken inte alla!! Vissa är för fina å blir jättebra år 2014 till Bubblan Jag kanske måste avstå vissa av höstens ändå.. Ska kanske ta guldäggen bara å sen skippa sån där som e "oki" bara
    fast iof ja handlade ju kläder till max i stl 98 innan han ens va påtänkt hahahaha just för att ja tycte det vatt fint =)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:48:18 följande:
    Va! Tycker du?   116 som är lagom till skolstart   *perfa*  Nä jag kan KANSKE gå med på att sälja bort nån 110-116, men fasiken inte alla!! Vissa är för fina å blir jättebra år 2014 till Bubblan Jag kanske måste avstå vissa av höstens ändå.. Ska kanske ta guldäggen bara å sen skippa sån där som e "oki" bara
    Ja, men det låter väl bra. Behåll några guldkorn från växalådan och samma med höstens. Köp det som du verkligen vill ha till Bubblan. *vet att det inte är lätt* Men jag försöker intala mig själv att inte shoppa allt jag ser och gillar!!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty

nu ska jag läsa Bamse för dottern. Strax tebax!

Plutten & Pluttan
  • Mamma Kråkan

Hej hej tjejer...

BUBBLAN...villken nedrans gubbe {#lang_emotions_wink} du får smiska honom lite *hehe* men om du ska sälja av 110 så vet du var min inbox bor *flörtar vilt *

Nu bloggar jag här igen :)
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:52:14 följande:
    Nääääääää!! Har du hittat ett par niner leggings  Helt nya åxå??? Fyyyyy tusan va orättvist!!!   *V I L L H A*
    JA SÅÅÅÅÅÅÅÅ FINA E DOM
    =P...... isako hjälpte mej eftersom ja inte hade ngt konto på trendsales...hmm skulle gett dem till min brorsdotter men funderar på å hamstra dem själv till framtida tjej=) .... de e ju såååå fina..... haha undra hur mkt ett par sådana hade gått för på T? =P.....
    mamma till Maximilian född 081028
  • RååSa BuBBlan
    Greksmurfen skrev 2009-07-10 20:53:00 följande:
    fast iof ja handlade ju kläder till max i stl 98 innan han ens va påtänkt hahahaha just för att ja tycte det vatt fint =)
    Då e du fasiken värre än mig   *ASG*
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-07-10 20:53:05 följande:
    Ja, men det låter väl bra. Behåll några guldkorn från växalådan och samma med höstens. Köp det som du verkligen vill ha till Bubblan. *vet att det inte är lätt* Men jag försöker intala mig själv att inte shoppa allt jag ser och gillar!!!
    Å men huuuuuur ska man kunna välja    Helt omöjligt!!!
    JuliaochNelly skrev 2009-07-10 20:55:09 följande:
    Hej hej tjejer...BUBBLAN...villken nedrans gubbe  du får smiska honom lite *hehe* men om du ska sälja av 110 så vet du var min inbox bor *flörtar vilt *
    Ja eller hur!! Komma hem här en Fredag o bestämma massa dumt Låvar vi har varit oense här rejält
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14