• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-10 20:41:49 följande:
    Usch det var ju i strängaste laget det!! Nu får du fixa dig ett välbetalt jobb så du kan behåplla dina ljuvliga prickar OCH köpa höstens Molo *sådetså*
    Ja, planen är att behålla 98:orna å säga att hon kan ha dem Sen får kanske en del 104 åka (vissa är små) o allt i 110 116.. Sen hoppas vi på att få superjobbet å handla toooook mycket

*måste gömma växalådan*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Tasha78 skrev 2009-07-10 20:42:39 följande:
    nej va hemskt
    Ja snacka om kniven i hjärtat liksom   *elaka gubbe*
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:40:17 följande:
    *snyft* Mina prickiga prickar som jag samlat, jag ääääälskar dom ju Å ja! Vi pratar Molo ofta
    Kan ju iofs hålla med honom om att ha en växalåda upp till 116 är kanske att ta i. Men nåt enstaka plagg kan du kanske behålla men inte i 116. Du sitter ju eg på en guldgruva. {#lang_emotions_tongue_out}

Skoj med molo diskussioner. Här är det mer att jag visar vilka molosar jag köpt till barnen.
    Plutten & Pluttan
  • snigelina

Bubblan - Ojdå Men jag kan nog förstå honom lite ändå, även om jag förstår att det känns supertrist. 116 är väldigt intressant här, så jag ska hålla koll på T framöver eller också får du inboxa

• Busbellan
    Morty skrev 2009-07-10 20:41:28 följande:
    Skönt. Eller det är inte så att han gärna vill ha rutiner och att saker ska vara 'som vanligt' så att säga.Ursäkta alla mina frågor, du behöver inte svara. Bara att jag tycker det är intressant. Han verkar vara helt underbar eran kille. Ja, tjejerna också så klart.
    Jo, han är rutinbunden och vill att saker ska hända precis så som de brukar göra
    Men han är inte så känslig för förändringar i miljön runt honom. Han har t.ex inga problem med att vi möblerar om eller nåt sånt
    Du får fråga hur mycket du vill
    Mamma till Nora, August och Ella
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-07-10 20:45:20 följande:
    Kan ju iofs hålla med honom om att ha en växalåda upp till 116 är kanske att ta i. Men nåt enstaka plagg kan du kanske behålla men inte i 116. Du sitter ju eg på en guldgruva. Skoj med molo diskussioner. Här är det mer att jag visar vilka molosar jag köpt till barnen.
    Va! Tycker du?   116 som är lagom till skolstart   *perfa*  Nä jag kan KANSKE gå med på att sälja bort nån 110-116, men fasiken inte alla!! Vissa är för fina å blir jättebra år 2014 till Bubblan

Jag kanske måste avstå vissa av höstens ändå.. Ska kanske ta guldäggen bara å sen skippa sån där som e "oki" bara
  • Greksmurfen

bubblan va ledsamt=( man samlar ju molosar av en anledning=P...

jag e ju snart ägare av ett par nya kaninleggings i stl 104 med lapp på=P.. det ni..170kr fick ja ge för dem med=) tevligt med trendsales vet ja...

måste ta å lägga ut lite på T här med har ju 5 stora plats boxar med urvuxta maxklöder å det e bara upp till stl 68  =S... å vi har ara kallförråd se de lagras i hans rum för tillfället.... få se om ja får upp nga snart .....annars blir det vella imorn...

mamma till Maximilian född 081028
  • Morty
    snigelina skrev 2009-07-10 20:47:37 följande:
    Bubblan - Ojdå Men jag kan nog förstå honom lite ändå, även om jag förstår att det känns supertrist. 116 är väldigt intressant här, så jag ska hålla koll på T framöver eller också får du inboxa
    Ja f-n att Moisen inte kan ha de storlekarna längre.... tror inte Mattis vill ha någon prickig tunika. {#lang_emotions_wink} {#lang_emotions_dreamer}
    Plutten & Pluttan
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:43:55 följande:
    Ja, planen är att behålla 98:orna å säga att hon kan ha dem Sen får kanske en del 104 åka (vissa är små) o allt i 110 116.. Sen hoppas vi på att få superjobbet å handla toooook mycket *måste gömma växalådan*
    Bra plan. Man ska inte blanda in männen i allt
  • RååSa BuBBlan
    snigelina skrev 2009-07-10 20:47:37 följande:
    Ja alltså.. jag ääääälskar å fingra i växalådan   Har iofs massor i 104, hur mycket som helst i samma prickar i samma strlk, men ändå..  *lövar allihopa*

Usch va han blivit dum min gubbe
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14