Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

snigelina skrev 2009-07-16 18:16:11 följande:
    Roligt! Vill gärna se livebilder sen och främst på spacetröjan
    Buttelina skrev 2009-07-16 18:15:33 följande:
    åhh jag vill GÄRNA se bild på nikki i pippitröjan
    haha, vilka krav vi kommer med
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-16 20:45:01 följande:
    Åksjuk blir hon alltid vid minsta resa om hon åker bakåtvänt, men nu sitter hon i en framåtvänd bilstol (den är fr.3år) och då spyr hon inte alls. Säkerheten är mindre jag vet...men ibland måste man göra såna val..hon kräks annars typ bara vi kör till dagis på morgonen o så kan man ju inte ha det.
    har ni provat såna åksjukearmband eller åksjuketabletter?
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-16 20:55:32 följande:
    nej men det kan man ju inte hålla på med varje morgon heller...armband skulle hon totalvägra och det finns väl inte ens till så små?? Kan ju ta båda bilstolarna med oss...testa den bakåtvända först o kräks hon så byter vi.
    Näe, klart man inte kan hålla på med medicin varje morgon *s* tänkte mer nu när det är långresa. Armband tror jag man kan ha till de små också, men vet inte riktigt hur det funkar faktiskt. Har två åksjuka barn här, men de får medicin..
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-16 20:58:06 följande:
    Har ni märkt va dött det är med nyhets och rea mail? Jag har typ fått ETT från olgas äldreboende, sen knäpptyst!!  *urtråkigt*
    ja, det är tyst, men det är bra.. för jag ska inte köpa nåt
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-16 20:59:24 följande:
    vilken medicin får de?? Finns det receptfritt till barn? Visst skulle det kännas skönt om hon satt så säkert som möjligt under en sån långresa så det kan ju vara värt o testa.
    De får Postafen
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-16 21:01:56 följande:
    Har du fått nyhetsmail från dem?
    Det står på hemsidan
  • snigelina

Godmorgon! Blev väckt av telefonen.. {#lang_emotions_undecided}

• snigelina

hmmm.. känns som om jag borde väcka en sovande fyraåring nu va? {#lang_emotions_undecided}

• snigelina

Knåpar på en ny beställningslista Tror ni regnbågstunikan finns upp till 152? Jag lär väl märka det iofs

• snigelina
    Incommunicado skrev 2009-07-17 21:06:30 följande:
    har du lagt beställning någonstans eller ska du bara revidera den du redan har som du ska bocka av under hösten?
    jag har gjort en beställning hos mysgrodan, men vill ha lite till
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14