Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Nån som sett ESLs velourkjolar nånstans?

• snigelina

Buhuuu.. Stella hade sin gul/gula katvig-klänning idag och premiäranvända de gul/gul-randiga leggingsen som jag fyndade på Rackamajas rea. Naturligtvis fick hon fyra hål på ena knäet, varav tre är riktigt stora.

Hon är hopplös just nu.. {#lang_emotions_undecided}

• snigelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-07-18 14:50:58 följande:
    Oj, hon verkar rätt energisk din sötfis! Gillar hon att klättra? Jag tror att E bara har haft sönder ett par byxor under alla år, hon råkade klippa rakt i dem... Gul/gula som är så fina också, svåra att få tag på nu också...
    Ja, såg att 116 fanns kvar hos rackamaja, men 110 var liksom tillräckligt mycket för stora..

Har knappt nåt minne av att de andra gjort hål på några byxor alls och hon har gjort hål på 6-7 par bara nu i vår/sommar. Och JA, hon är väldigt energisk Hon har liksom ganska korta ben och ofta får liksom överkroppen försprång. Oftast kan hon hon räta upp sig, men ibland trillar hon. Idag snubblade hon dock pang rakt ner i asfalten
  • snigelina
    Ullis 10 skrev 2009-07-18 17:21:49 följande:
    ok:) för så stora mailbags finns väl inte?
    Jodå, det finns.
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:59:54 följande:
    Å vill du göra det!! Söker flera i Medium!! *gulledig* När öppnar hon?
    Letar du ff pingusar? {#lang_emotions_dreamer}
  • snigelina
    Mosen08 skrev 2009-07-19 10:22:51 följande:
    God morgon! Jag blev så sugen på att förhandsbeställa molos pusselmuddisar men så var dom redan slut på molos lager i strl 86 måste vara snabb sen om dom dyker upp i nån webbshop
    Fast i våras fylldes lagret på så det gick att beställa (nästan) allt igen, så vi får hoppas det går om du nu inte får tag på några innan dess!
  • snigelina

Godmorgon, förresten! Har precis gått upp Har bara ett barn hemma, de andra sover hos kompisar! Tyst och lugnt, utan morgonbråk

• snigelina
    LA Woman skrev 2009-07-19 10:49:38 följande:
    Hoppas på det då!!!! Vill verkligen ha badges till Matilda
    Usch, stackars honom Vad ont han måste ha

Ja, det är ju bara juli och inte ens början áv hösten, så nog borde lagret få påfyllnad
  • snigelina
    Tasha78 skrev 2009-07-19 11:41:27 följande:
    jag sitter precis och tittar på molos overaller tycker om den hallonröda och holden som ingen gillar tänkte lite på priset jag förmodar att den röda håller bättre med värme är det så
    Mja, Holden är väl ingen lekoverall direkt, åtminstone inte så länge det är blött. Tror den suger upp väta som en svamp. Nja, inte riktigt, men nästan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14