Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

FlowerPowerMama skrev 2009-07-25 12:47:56 följande:
    Min tjej på snart 4 år har två par hängselbyxor och det funkar kanon även fast hon är torr och allt sånt. Hon får upp byxorna själv men ber även om hjälp ibland, beror väl på situationen. Hon har aldrig haft en olycka pga hängslena.
    Håller med. Vi har aldrig haft problem vid toabesök pga hängslen
  • snigelina
    mortillsju skrev 2009-07-25 14:44:52 följande:
    *inte Buttelina ser jag*
    inte jag heller men jag måste till tvättstugan....
  • snigelina
    jompa skrev 2009-07-25 18:56:21 följande:
    Om man fyller i text på sidan för vinnar mail kommer det då automatiskt att ställa in sig på såna mail eller måste man fylla i något mer? Sen står det typ info från Tradera i dem oxå och inte bara texten jag skriver in?
    Köparen får det vanliga mailet man brukar få från Tradera och det du skrivit i rutan står längst ner i det mailet
  • snigelina
    lillronya skrev 2009-07-25 19:20:07 följande:
    Ja nu vill ju Alicia ha den gröna, så det får hon väl ha. Michaela har ju sagt att hon vill ha den galna laxen, men hon får nog se fler bilder på den innan jag vågar beställa den.
    Galna laxen Haha.. ja, den ser onekligen ut att ha ett passande namn
  • snigelina

Åh, ni pratar graviditeter.. får lite ont i hjärtat.. men en dag ska det bli syskon  här igen.

• snigelina
    Stargirl skrev 2009-07-26 08:55:58 följande:
    Gud vad tråkigt det är att köpa kläder till en pojke i stl 140 *bläääk* kan ju lika gärna beställa allt från HM katalogen. Tur att andra sonen fortfarande har 122-128
    Vill han inte ha molo?
  • snigelina
    Stargirl skrev 2009-07-26 09:16:57 följande:
    Nej...han är 8 år Han vill ha munkjackor och fotbollströjor etc. Inte all over print med stjärnor eller motorcyklar
    Okej, min 9,5-åring älskar sina moloplagg!
  • snigelina

Har nyss betalt

Maia
    Ida
    Bus (eller ska jag skriva Rebecka?)
    Felicia
    Melker, Alfred & Herman (ja hur många av barnen ska vara med emmsan för 5 blir lite många )
    Milo
    Tara
    Isabelle & Alexander
    Oliwer
    Moa & Mattis
    Philippa & Matilda
    Hilda, Melker & Love
    Tilde & Alexander
    Felicia, Max, Julia
    Teolin
    Elvira & Viola
    Nelly & Viggo
    Nora, August & Ella
    Michaela, Alicia, Nikita, Anjelin & Emilio (struntar i att fem är många)
    Godisburken
    Jonna, Nora & Stella

• snigelina
    H I L L A skrev 2009-07-28 10:04:17 följande:
    Nja här går vi inte upp samtidigt precis Maken går upp 05.45 och jag & pojkarna ca 9.30 & Hilda sover fortfarande Får nog ändra sovtiderna lite sen när dagis börjar.
    Haha, här sover 7-åringen och 4-åringen också fortfarande tröttfisar..
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-28 14:45:30 följande:
    Är det någon som skrivit barnets/barnens namn på listan utan att ha inboxat mig?
    Jaaaa.. {#lang_emotions_embarassed} Eller ja, jag har inboxat att jag betalt, men inte barnens namn.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14