• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • snigelina
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-11 10:46:34 följande:
    Miniapplestövlar och MiniNumph Knickers Någon som har stövlarna och vet hur måtten är? Är de normala så man kan t astorleken som han har i andra stövlar /gympadojjs ?
    Fiiint, de knickersen ser verkligen snygga ut! Vi har inte miniapplestövlarna, men däremot midiapplestövlarna från i våras och det borde väl vara samma mått? De är iaf normalstora, hon har samma strl som på andra skor.
  • Fantastiska Skatt
    snigelina skrev 2009-07-11 10:48:16 följande:
    Fiiint, de knickersen ser verkligen snygga ut! Vi har inte miniapplestövlarna, men däremot midiapplestövlarna från i våras och det borde väl vara samma mått? De är iaf normalstora, hon har samma strl som på andra skor.
    Jaa visst gör dom!! Dock är jag lite osäker, sitter så fint på Maia och Oliwer är ju ganska mycket rundare så kanske inte alls är hans modell Men men vi har panik ont om shorts!
    Jo är nog samma som midi hoppas jag iaf, tog den stl - blir nog bra
  • Damien och Adrian

Hej i tråden!

Idag blir det nog IKEA i regnrusket. Vi ska köpa ny säng till Damien, bokhylla till datorrummet och lite annat krafs till bebis  tex.... {#lang_emotions_sunny} 

Fick veta att Molo troligen öppnar sina lager för ny beställning på måndag så först då lär vi få veta om våra molosar finns.

stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Tasha78

vilken härlig sovmorgon har precis vaknat och lillan sover fortfarande jag ska nog inte klaga på kvällarna längre jag jag ju turen att när hon väl sover så sover hon länge jag får bara lära mig sova länge på morgonen istället som jag gjorde idag

Исидора
  • jojoa75

Var det inte fler här som beställt från smågryn tidigare o fått vänta jättelänge på sin beställning? Har för mig att jag läste det här för ett tag sen. Hur lång tid tog det till slut??
    Börjar surna till mer o mer..

Hej förresten
    Vad är det för en fejkstickad grej ni pratar om? Har varit helt off, så jag har inte NÅN koll på nya molo känner jag, bara det jag sett i webshopparna...  Nån som har alla bilder?

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • Theina
    jojoa75 skrev 2009-07-11 12:58:24 följande:
    Var det inte fler här som beställt från smågryn tidigare o fått vänta jättelänge på sin beställning? Har för mig att jag läste det här för ett tag sen. Hur lång tid tog det till slut??Börjar surna till mer o mer.. Hej förresten Vad är det för en fejkstickad grej ni pratar om? Har varit helt off, så jag har inte NÅN koll på nya molo känner jag, bara det jag sett i webshopparna...  Nån som har alla bilder?
    http://www.busochrackartyg.com/category141/ här finns den som tröja..
    ♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 21/6)
  • mortillsju

Här vill man ha smakråd och så är ingen här *surar*

Det till att vänta till ikväll då

• THEA och Grodan

Heeeeeej

Sitter på ett bibliotek i Norge Vad shoppas?

Vilka butiker har nya Molo, har exstremt shoppingsug och har bara några minuter på mig

Tilde 980430 och Alexander 070818 och nu satsar vi på en liten 2010
  • THEA och Grodan

Åter till semester stugan Vi ses om en liten vecka

Tilde 980430 och Alexander 070818 och nu satsar vi på en liten 2010
  • jojoa75

Har fått alla bilderna nu o helt ärligt så verkar det som om min lista blir ganska liten.. iaf till ordpris.. Där är en del tröjor o tunikor jag skulle vilja ha till båda barnen, men 400 för en tröja?? njae...

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14