• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • ängeln83

Morning.

Nu drar vi snart på semester 1 vecka, ska bli sååå skönt.
    Liam verkar piggare idag, febern har han nog sovit bort, hade ju varit så typiskt om han blev sjuk nu.

Hoppas verkligen vädret vänder snart, just nu har vi 12 grader och ösregn

LIAM
  • snigelina

Godmorgon

ängeln - Hoppas vädret bättrar sig och att semestern blir bra ändå

• trunken81

Godmorgon!!

Ängeln - här är också jättetrist väder :( och vi som ska gå sista dagen på kristianstad-dagarna idag..och fest ikväll. Hoppas det blir bättre

Aleya 2 mars 2008
  • Zvartaliljan

Godmorgon...är såååå trött idag efter att ha brottats med 3 ungar i sängen hela natten, här ligger man i en stor dubbelsäng men vi 4 låg på knappt halva, för alla tre skulle självklart ligga så nära mig som möjligt!! De bråkade i evigheter om vilka som skulle ligga bredvid mig så till slut fick jag lägga mig på rygg med Maia på magen och sen en på varje sida. Har inte sovit ett jävla SKIT för INGEN av dom kunde ju ligga ett dugg stilla heller!!! *suck*
    Jag börjar förstå avrför min syster klagar på sömnbrist...

Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 09:07:14 följande:
    Godmorgon...är såååå trött idag efter att ha brottats med 3 ungar i sängen hela natten, här ligger man i en stor dubbelsäng men vi 4 låg på knappt halva, för alla tre skulle självklart ligga så nära mig som möjligt!! De bråkade i evigheter om vilka som skulle ligga bredvid mig så till slut fick jag lägga mig på rygg med Maia på magen och sen en på varje sida. Har inte sovit ett jävla SKIT för INGEN av dom kunde ju ligga ett dugg stilla heller!!! *suck*Jag börjar förstå avrför min syster klagar på sömnbrist...
    Godmorgon!
    Låter som att du haft en tuff natt.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Smileycat skrev 2009-07-11 09:10:41 följande:
    fjeåfjfpojd
    Eh hej?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 09:07:14 följande:
    Godmorgon...är såååå trött idag efter att ha brottats med 3 ungar i sängen hela natten, här ligger man i en stor dubbelsäng men vi 4 låg på knappt halva, för alla tre skulle självklart ligga så nära mig som möjligt!! De bråkade i evigheter om vilka som skulle ligga bredvid mig så till slut fick jag lägga mig på rygg med Maia på magen och sen en på varje sida. Har inte sovit ett jävla SKIT för INGEN av dom kunde ju ligga ett dugg stilla heller!!! *suck* Jag börjar förstå avrför min syster klagar på sömnbrist...
    Men ooooj, vilken natt Hur gamla är de andra tjejerna?

Stackars dig som inte kunde sova nåt, och så ska du orka hela helgen också.. Du får slänga ut  ungarna med F så du får sova lite sen
  • snigelina

lillronya - Gullungarna i bt Ska bli spännande att se hur byxorna håller sig i tvätten..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14