• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-26 23:16:24 följande:
    Måste natta nu så att jag orkar upp imorgon. Ha det bra!
    sov gott
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

Nu har man hunnit plocka undan o fixa i ordning en del efter att Everlonn med familj va här.. Bus va inte blyg kan jag lova.. Max låg invirad på golvet i sitt täcke när de kom (han skulle gömma sig för dom) o skrattade, o det såg bus, så ner på golvet o sen var det full fart
    undra vem som lät mest, bus eller max..
    men kul hade dom iaf..
    fick en present av dom med, som barnen redan hunnit slåss om..
    en svart liten plastpall från ida t, med djur uppepå och bebisen på ena benet..
    Lillan bara lös med hela ansiktet o tog den med en gång.. (everlonns make va så snäll o satte ihop den åt barnen med en gång ju)  sen skulle hon till everlonn o kramas, liten söt..
    dom va väl här ca 2timmar, o oj vad fort tiden gick =))
    kul med besök ju =))

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nån som vet vart molos pärlplatteskor finns i stl 22??

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-07-27 16:34:18 följande:
    Behöver akut tips på finklänningar till dop på lördag till en 6-åring och en 7-åring. Hade beställt från mylittlztore men de vsarar inte så jag litar inte på att jag hinner få klänningarna tills på fredag. Snälla HJÄLP! Budgeten ligger på max 200kr/st och det ska vara finklänningar men inte en massa ryschpysch eller så utan ganska enkla ändå.
    har du tittat på linuslotta.se ? dom har en hel del i olika priser o modeller.. =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-07-27 16:34:18 följande:
    Behöver akut tips på finklänningar till dop på lördag till en 6-åring och en 7-åring. Hade beställt från mylittlztore men de vsarar inte så jag litar inte på att jag hinner få klänningarna tills på fredag. Snälla HJÄLP! Budgeten ligger på max 200kr/st och det ska vara finklänningar men inte en massa ryschpysch eller så utan ganska enkla ändå.
    nån speciell färg?? eller vill du ha vitt? eller bara ljus färg??
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-07-27 16:59:53 följande:
    skickar dom snabbt???
    vet inte.. *letar efter info* ellos tror jag har express annars...
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

Hittade bara denna infon om lev..

Leveranstid

Normal leveranstid från Nelly och LinusLotta är 1-3 dagar för beställningar gjorda med kontokort eller faktura. Väljer man att betala mot postförskott är leveranstiden 2-5 dagar. Vissa produkter kan under högsäsong eller vid hög belastning ha något längre leveranstid, detta meddelas då via e-post. Alla order som gjorts före kl. 12.00 varje vardag packas och skickas samma dag.
    OBS! Fakturan ligger i plastfickan på utsidan av paketet.

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-07-27 17:02:51 följande:
    hittar inget passande varken på ellos eller linuslotta...Min syrra gillar den romantiska stilen på klänningar, inte för mycket färger.
    hmm.. *letar vidare*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-07-27 17:12:54 följande:
    Skitsamma, supertack för hjälpen men nu fick jag svar från mylittleztore och de skickar idag *pust*
    vilken tur att det löste sig =)) *alltid kul o få de man helst ville ha*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-27 19:06:08 följande:
    Visst har vi Jönköpingsbor i tråden!?!? Min syster ska plugga där nu till hösten å jag MÅSTE ju bara åka dit å hälsa på...  Någon affär jag inte får missa när jag ändå e där?
    bombom o krakel är dom som finns här i jkpg *de jag vet om* tyvärr slutade första klass med att sälja molo efter julas.. *hitta massa reafynd då!!!*
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14