• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LJ2 skrev 2009-07-27 22:23:02 följande:
    hon är väl va 77-78 nu kanske? va 75,5 på 1 års, o ska på 15 mån när som nu.. vikt?? hmm.. ja.. hon vägde 9200 vid 1-års.. så borde va på runt 10 nu ? hon har ganska lång överkropp.. bodys blir urringade nu i 80, 86 sitter mycket bättre.. däremot är armar i 86 för långa.. byxor har hon de flesta 80 än..
    o smarta jag kom ju på en sak.. bodyförlängare.. nån som testat??
    inte kul när man får vika upp armarna, men inte heller kul när den blir urringad ju..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nån som vet molo i stl 140 flick på rea??

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Incommunicado skrev 2009-07-27 22:26:52 följande:
    testat o de funkar fint!
    vet du vart man hittar dom??
    o ca pris på vad de brukar kosta?*kollar tradera*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    buffas skrev 2009-07-27 22:40:51 följande:
    Kolla på lilla mirakel
    *springer o kollar* tack..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

om hon har 134-140 i byxor nu.. vad har man då i knickers???

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

vilken färg på strumpbyxor har ni till pärlplattor? har en kjol i grönt som passar bra till, men inga strumpbyxor??

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-07-28 15:09:18 följande:
    alltså...sorry...jag sa ju att jag vaknat på fel sida o att ingenting funakr idag...bland annat inte min hjärna.....absolut inte ALLS!!!! SJÄLVKLART det är ett barnnamn extra utöver alias på listorna jag har då jag skrivit upp Maia men inte mig själv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! Ja....nu får ni skratta gott åt mig...jag är riktigt blond idag

blev det rätt sen? jag va inte inne ju, lagade mat o utfodrade mina barn..
    som förresten är Felicia, Max o Julia

inte lätt o veta alla namn, jag har koll på hälften kanske. knappt det.. resten vet jag inte alls =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-28 16:09:17 följande:
    Å jag har hittat de mest underbara tapeter till Bubblans rum, blev helt överlycklig!! Men sen när man ska beställa dem så kostar de 650.- rullen  
    som till vår hall.. jag har kollat på flera fiiina.. men tycker det är mycket med 500-800 kr rullen!!
    o det går ju oftast åt en del..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-28 16:14:12 följande:
    Mmmm.. Jag gjorde en urtuff fondvägg i Emelies rum här å dom kostade 750.- rullen, iofs va de värt det och bara en vägg liksom.. Men i ett barnrum känns de sådär *Bubblan mördar tapeterna* Denna är det iallafall www.kleurmijninterieur.nl/webwinkel/index.php...
    hmm.. om fondvägg inte går att göra så är det ju svårt.. då får man ju bara bita i det sura tyvärr, eller leta annan, liknande fast billigare??
    till lillans rum ( fond) hittade jag en suuupersöt på Rusta!! *ja, jag vet, kändes helskumt!!*
    men fastnade pang för den, o har fortfarande inte hittat nån lika fin.. ska bara köpa enfärgat med, så kollar runt lite i olika butiker nu.. =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-28 16:30:52 följande:
    Ja det får nog bli nån lite billigare  Men nån dag ska jag absolut ha den röda med rååååsa prickar Ja man ska inte strunta i dom billigare kedjorna faktiskt, jag har hittat ett ursnyggt tyg på Bauhaus en gång typ gratis *kanonbra*
    nä, men det känns ju lite sådär.. får för mig att de inte håller lika bra..
    fast det gör det nog, bara sonen låter bli o dra sönder dessa!! *som han har gjort med de hon har nu på rummet*
    Förresten e tapeten ganska så ordentligt rosa, med stora fjärliar på som är i rosa, lila o lite vitt o grönt i vingarna.. så söt!! kostade 99 kr/ rullen!!! så ska bara fundera ut vad jag ska ha för enfärgat med.. va inne på ljust rosa, som finns i vingarna, eller vitt.. men vet inte.. känns som rummet blir för rosa om jag köper det.. hon har ett ganska litet rum ju.. så vet inte.. tips???
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14