• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

FlowerPowerMama skrev 2009-07-29 22:59:36 följande:
    Jaa, men då borde 27 funka. Hon har 15 cm långa fossingar nu, storlek 25 på sandalerna i år, storlek 26 var för stora. Får jättegärna köpa om du hittar några, och är de rosa/vita blir iaf ungen glad!
    ska kolla/prata med syster under morgondagen.. eller mamma.. eller andra/tredje syrran..  OM jag hittar så ska det nog ordna sig.. dom brukar försvinna fort när folk får reda på rean bara.. men jag va ju där när hon lappade nu ikväll så.. =) tills morgondagen kan inte alla försvinna tror jag.. men kollar =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    snigelina skrev 2009-07-29 23:02:54 följande:
    Nu är jag jättenyfiken på vilka skor ni pratar om..
    Kavat sandaler
    rosa-vita eller blå, eller helvita..
    på mitt coop hade de 75% från idag, lappade när jag va där =) *av en slump, blöjor som stog på listan eg*
    ord 449 kr.. så kostar nada!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    snigelina skrev 2009-07-29 23:06:31 följande:
    Wow

jag köpte 2.. för o va på säkra sidan att hon ska kunna ha nästa sommar
    både 23 o 24 rosa-vita..
    fanns en del kvar nu runt 6 när jag va där..
    hmm.. tror sonen blir för stor nästa sommar för såna va?? han har 27 nu ju.. o blir 3 om en mån.. ?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    snigelina skrev 2009-07-29 23:06:31 följande:
    Wow
    hade jag inte redan varit i köpenhamn på konsert *kosta massa med allt ju!!* o shoppat en heel del *harkel* o handlat till huset, så hade jag köpt på mig en del kan jag säga.. "bra o ha, hmm, typ "  men tyvärr kan jag inte köpa flera extra skor som ska ligga ett tag.. *läs till vår*
    men jag skulle iaf kolla in ett par 27or om jag kunde
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    snigelina skrev 2009-07-29 23:09:25 följande:
    Förstår att du köpte! Min 4-åring använder knappt sina Kavat-sandaler i år.. hon vill bara ha crocs..
    ja, det var ingen tvekan!! fast som sagt bara åt lillan..
    haha.. sonen ska med ha dom, helst av allt barfota
    så struntade i o köpa såna åt han.. köpte dagis.-lek-gympaskor åt han ist.. 2 par.. 25 kr, och 37,50 gav jag för dom.. faktiskt jättefina.. bra o ha o byta med.. =) han har nästan alltid minst 2 par av varje sort..
    hittade pax gympa skor till lillan o leka ute med här hemma nu i sensommar/höst.. 62,50..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    LJ2 skrev 2009-07-29 23:12:24 följande:
    hade jag inte redan varit i köpenhamn på konsert *kosta massa med allt ju!!* o shoppat en heel del *harkel* o handlat till huset, så hade jag köpt på mig en del kan jag säga.. "bra o ha, hmm, typ "  men tyvärr kan jag inte köpa flera extra skor som ska ligga ett tag.. *läs till vår* men jag skulle iaf kolla in ett par 27or om jag kunde
    om jag får tummen u o tar tag i tradera, så kan jag handla massor hmm.. jag har o göra i morgon!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    FlowerPowerMama skrev 2009-07-29 23:17:42 följande:
    Ja, ingen fara om de inte finns, precis som Snigelinas tjej så används mest foppisarna när jag tänker efter...Men som finskor vore det skoj att ha iaf.
    nä, men ett samtal kostar mig inget finns det så ska jag försöka få tag i
    kan ta nån dag bara, men jag hojtar till om jag lyckas..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nä.. nu ska jag nog hoppa ner i sängen
    shoppat heela dagen med 3 barn med mig!! kändes ibland som jag skulle kunna sålt dom.. speciellt sonen!! vilket humör o trots han har ibland..!!!! jaja.. nu e han söt  o snäll igen när han sover *mammas lilla prins ju*
    nästa gång ska jag INTE ha med några barn... *oj vad jag trodde mig själv, har inte hört det innan!!*
    nä. godnatt nu  =))

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

*nyfiken på vad det är för lila o blått ni pratar om?* får man vara det??
    jag gillar lila

vart hittar jag pusselbodyn i 86, eller möjligen tröjan?? såg den liite på en bild o e nyfiken på hur hela ser ut..
    har ju inte ett enda höstplagg än!! *vårens va mer i min smak ju* finns några få fina plagg bara, enligt min smak..  men pussel e jag nyfiken på =)

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Morty skrev 2009-07-30 12:04:51 följande:
    Tror inte de har kommit ut med mer än pussel trosorna ännu. Kommer nog vid nästa 'släpp'.
    ok.. då e det inte jag som e konstig =)) såg den på en bild, en bebis som hade under hängelbyxor eller nåt, som kröp.. så såg bara armar typ.. så nyfiken
    men har för mig att jag inte sett mer än trosor med, kollat på flera shoppar..
    när e nästa släpp? *noll koll*
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14