Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ser att ni diskutterar den gröna overallen.

visst är det denna?

isf var den inte stor i storleken. Det här är en 80 och den hade Alvin förra vintern när han var strax över året. Dock vet jag inte om den kanske kan ha varit felmärkt...den är köpt på OTTs utförsäljning förra sommaren.

• FL Lisa
    Emmsan skrev 2009-07-26 13:06:04 följande:
    hmm kanske du har rätt får springa o kolla vilken stl det är i min iallafall :)
    ja jag kan tyvärr inte mäta min då den fått flytta hem till en kompis. Men den jag hade kan ju som sagt ha varit felmärkt..man vet ju aldrig riktigt med kläderna från OTTs utförsäljningar.
  • FL Lisa
    Emmsan skrev 2009-07-26 13:13:13 följande:
    hmm alfred hade 104 i sin förra året o den va stor  så jag tycker den är som en stl större han va då 106 cm lång o myyycket växtmån i ..
    okej. det låter ju jättebra för buffas. För då är det ju mycket möjligt att den på tradera är stoooor i storleken den också
    kexchoklad skrev 2009-07-26 13:20:06 följande:
    Hej i tråden! Söt grabb och superfin overall! Jag hade velat ha den färgen till min son, men den är ju svår att få tag på nu..
    tack! ja jag skulle också gärna ha den i större storlek. Har en brun nu och iof den gröna från förra året också..men skulle gärna få tag i en lila från förra året eller kanske en regnbåge...eller orange.
  • FL Lisa
    lillronya skrev 2009-07-26 13:26:53 följande:
    Jättefint! Måste tipsa om att de gröna också är snygga till.
    superfina barn! Den där djungetröjan är verkligen snygg..och den passar ju superbra till de där NS-byxorna
  • FL Lisa
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-26 13:36:49 följande:
    Visst e den, i morgon har jag två 
    haha...två regnbågar? låter ju nästan lite onödigt..nästan så att den ena nog  borde få flytta upp till den riktiga vintern i Luleå
  • FL Lisa
    solouniko skrev 2009-07-26 13:38:08 följande:
    Söt Alvin i snygg overall! Du, ids du inboxa Sofias nummer? Ska till hertsön och tänkte passa på att spana in den rosa overallen
    tack! Det kan jag absolut göra..tror dock inte att dom är hemma just nu...hon skulle iväg på middag hos sin pappa.
    Men jag inboxar numret så kan du ju höra med henne.
  • FL Lisa
    solouniko skrev 2009-07-26 13:43:34 följande:
    Ok, tack! Nåja måste ju ha nummret iallfall förr eller senare  Hoppas 68 räcker åt M hela vintern!
    jag tror nog att det kan göra det. Sofia hade provat den nyss på Astrid och den går fortfarande på...även om den sitter rätt precis nu..men då är ju A ändå typ 10 månader nu och lite större till växten än M
  • FL Lisa
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-01 13:55:47 följande:
    hoppas hoppas du har rätt
    jag tyckte iaf att dom såg ut som dom från salgen..förutom att dom här inte hade något foder i luvan...tyvärr
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14