Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

kexchoklad skrev 2009-08-03 13:30:55 följande:
    Hej i tråden! Ååh vad gott med färska bär. Jag funderade lite på att plocka blåbär igår men det stannade vid tanken, det var så varmt ute och idag är det lika varmt.. Jag är inte så förtjust i denna värme..
    Mmmm, alldeles underbart gott, fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra med allt

Här är det lite svalare nu, runt 20 grader, ganska lagom men idag är det super kvavt i luften så jag hoppas det kommer lite regn snart.
    LIAM
  • ängeln83
    Stormis skrev 2009-08-03 13:35:43 följande:
    Kom hit då, för här öser det ner . Hur är det med dig nu för tiden. Typ v 27? Tro inte att jag är manisk, har bara för mig att du är 5 v före mig .
    Ah gärna...då kommer jag o bjussar på lite blåbär o skuttar runt i regnet

Med mej är det kanon, har världens vildaste bebis i magen men annars är det bra Och med dej.
    Ha ha...inte manisk alls , men japp, jag går in i v 27 på torsdag.
    LIAM
  • ängeln83
    Stormis skrev 2009-08-03 13:40:28 följande:
    Äh, du har ju koll på vilken veckodag du skiftar! Det har jag förträngt (min egen "skiftesdag" alltså), så så manisk kan man ju inte vara då . Annars bra här. Såååååå trött bara. Men det är ok, är annars väldans bra på att vara gravid, inga direkta bekymmer.
    Ha ha, jajamensan, jag har skiftesdag på torsdagar, med Liam hade jag på tisdagar Däremot har jag inge vidare koll på i vilken vecka jag är, igår sa jag till en kompis att jag var i v.24 , där var det gubben som hade mer koll och fick rätta mej

Skönt när man får må bra, jag har inte heller några "bekymmer", mer än att magen värker till om jag anstränger mej för mkt och sådär.
    LIAM
  • ängeln83
    Incommunicado skrev 2009-08-03 13:42:58 följande:
    ja vi har ju samma dag, brukar inte ha stenkoll på veckorna men kikar ibland på mätaren som tickar på FL det är lite småkul att läsa om de olika stadierna.  Börjar du också känna dig höggravid? Den goa tiden är nog över för mig, magen är enorm, jag har också en vildbase i magen som knuffar och trycker, jag känner lätta sammandragningar ibland redan.
    Ajust ja det har vi ju, ganska så coolt Då får vi se vem som får först av oss.

Naeh, känner mej inte ett dugg höggravid, magen har börjat synas först nu egentligen, och det var likadant med Liam, där kände jag mej inte höggravid nån gång, bara typ...gravid på slutet
    LIAM
  • ängeln83
    Stormis skrev 2009-08-03 13:55:48 följande:
    Shit, jag som tycker att jag är liten. Eller rättare sagt de flesta jag möter... Måste leta upp bild jag med.
    He he, kan inte riktigt förstå att det kan få plats en bebis där inne. Jag blev ju aldrig direkt stor med Liam heller, iof kom han ju i v.35.
    Här är magen med Liam dagen innan han föddes:
    V.36 (35+4) Sista magbilden, 2 dagar innan förlossningen
    LIAM
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-08-03 14:01:26 följande:
    Jadu... Så såg jag nog ut i v5.
    LIAM
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-08-03 14:05:38 följande:
    Så här såg min kula ut samma dag som E föddes, två veckor för tidigt. Helt galen...
    Gaaaaaaaaah, jag älskar den bilden, så jädrans cool mage ju
    LIAM
  • ängeln83

Godkväll

Här är det lugn och ro, Liam somnade kl 18, första gången på hela semestern som han somnar innan kl 22

Har fått världens mest envisa unge här hemma, inte nog med att han vägrar det mesta, byta kläder/byta blöja/bada/borsta tänderna, vid kvällsmaten skulle han tvunget ha majs, så det blev fil med majs och blåbär, låter gott va?!

LIAM
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-08-03 18:53:53 följande:
    Godkväll! Vilken smarrig kvällsmat!
    Jaaaa, visst låter det gott Men han gillade det tydligen för så mycket som han åt var det länge sen han gjorde, den lilla matvägraren.
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14