Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Pepper79 skrev 2009-07-26 21:34:04 följande:
    Heeej! Tittar in en snabbis. Har ju inte shoppat ngt nytt från Molo än. Är inget som direkt har fallit mig i smaken förutom retroblomman. Får nog gå in en sväng på Barnsligt imorgon på lunchen och kolla lite mer. Är det ngn som vet hur Nanoous t-shirt är i stl? Har bara haft en bodysuit och den var liiiten?
    Hej hej

Nanoous t-shirts är ganska långa och smala, jag har köpt 92 och 98 till Liam som annars har 92 i t-shirts, det skiljer inte så mycket på dom förutom att 98:an är lite längre.
    LIAM
  • ängeln83

Godmorgon

Här hemma vaknade vi precis, nu återstår den sista packningen sen ger vi oss av igen.

LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-07-27 09:36:51 följande:
    Kul! Vart ska ni nu?
    Vi ska inte så långt, bara till Gränna (typ 7 mil härifrån), mån-fre.
    Mest för att vi vill testa husvagnen
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-07-27 09:59:41 följande:
    Åh har ni köpt husvagn? Kul!!
    Jajamensan, köpte den för nån vecka sen
    LIAM
  • ängeln83
    Pimm skrev 2009-07-27 10:02:42 följande:
    Där var vi på semester i veckan som gick, eller vi bodde i Jkp men åkte till Gränna och handlade massor av polkagrisar i olika former och smaker..så nu går man och knaprar på sånt och sedan gnäller över att man går upp i vikt..hihi. Husvagn är så mysigt!! Ha det härligt:)
    Aha, vad kul Jag bor typ 3 mil söder om Jkpg. Har varit mycket i Gränna när jag var mindre men nu är det några år sen. Och vi har ju redan varit iväg på semester så vi tyckte det passade bra med Gränna som ligger nära.

Ha ha, jaaa, polkagrisar är farligt gott.
    LIAM
  • ängeln83

Hej hej flickor.

Nu är vi hemma igen, herregud så stort huset känns när man tillbringat 1 vecka i en liten husvagn

Förvånade mej själv häromdagen, shoppade en stooooor kasse på HM, hittade en massa fint till Liam, tror knappt jag köpt ett enda plagg där till honom tidigare. Jag tror minsann det kommer bli ett litet stil byte på Liam, han passar sååå bra i en lite rockigare stil. Får köpa mer danskt till bebisen ist

Sååå, vad har hänt här under veckan som gått? Några news?

LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-31 17:48:56 följande:
    Halloj! Å det tycker jag va ett bra beslut!! Liam passar kanoners i rockiga stilen! Det har jag tyckt länge  
    Hej sötfis

Jaaaaaa, det vet jag ju att du tycker
    Lite märkligt det där med dom danska märkena, ibland kan jag tycka att Liam ser super barnslig ut medans andra barn ser helt annorlunda ut i samma kläder. Typ som Molo tröja + byxa, ser ut som jamas på Liam men är alldeles underbart fint på din bubbla.
    LIAM
  • ängeln83
    mortillsju skrev 2009-07-31 17:50:08 följande:
    Bilder!! Bilder!!
    Aaaah...ska försöka fota lite då
    LIAM
  • ängeln83

Jaa, Liam passar tok bra i brunt, det har han gjort sen han var bebis Dock jag kan tycka att det är en lite tråkig färg. Nu har jag totalt snöat in på lila, köper alla lila plagg jag hittar till honom, typ iaf

LIAM
  • ängeln83

Nu finns bilder på senaste hoppingen i BT

LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14