-
Annars gillar jag den där möss/keps modellen. Såg att HM hade svarta, eller blir det helt knasigt till den gröna lurven?Buttelina skrev 2009-08-05 16:47:55 följande:ja svindyr...
-
Fast det känns ändå liiiiite mer ok att Molo höjer sina priser än att Katvig gör det, 279 kr för en randig tröja är ju verkligen snordyrt.
-
Näääää, där går min gräns, det blir bara nån mössa sen väntar jag tills rean.isako skrev 2009-08-05 16:55:11 följande:What!? Har jag missat! Ja det är det INTE värt. Det får vänta till rean isf
-
Det borde ju vara den.Busbellan skrev 2009-08-05 17:16:00 följande:Sitter och försöker lista ut vilken lurv på matador som är den lila med grön kant. Finns det nån mer lila i höst? Den matador ha heter Molo lurvfleece purple (Ulan), är det den tror ni?
-
Japp, jag tog 98, han har jr 92 i sin ena turkosa och 98 i den andra, jag tycker inte det skiljer så jätte mycket på dom i storlek så jag tog en 98 så han kan ha den längre.Busbellan skrev 2009-08-05 17:25:04 följande:Förresten du tog 98 till Liam sa du va? Hur lång är han? Funderar på hur stor 98 kommer vara på Ella egentligen. Junior 92 är ju ganska stor, i alla fall för nån månad sen när hon använde den senast. Men visserligen har hon ju två 92:or, så det kanske inte gör nåt om denna är lite stor. hmm svårt
-
Nu blev jag lite nervös, tänk om jag beställt fel lurv?
O förresten, på danska sidorna är det ju luva på jr lurvarna, är det luva på alla?
-
-
Godmorgon
Har sovit halv kasst hela natten, världens busigaste bebis i magen som lever rövare extra mycket på nätterna
Idag blir det middag hos min mormor och sen ska vi till Jkpg och köpa nya madrasser, ÄNTLIGEN.
-
Jag är såååå nyfiken på Molo lurven som jag beställde igår, hoppas den kommer in och skickas idag, vore kul att få den innan helgen, inte för att den direkt behövs än men nyfiken är man ju alltid
-
Butte
Uuuuunderbara bilder i BT, både på barn o kläder
Och VAR har du köpt Katvig velorisarna?