• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

jojoa75 skrev 2009-08-18 23:08:40 följande:
    mawe123: Jag beställde, betalade, väntade sen i över 1½ mån. Inget.. ingen svar på mail eller jeans eller nåt.. Först när jag hotade med polisanmälan kom återbetalning, men den tog minsann 1½ vecka att fixa.. .andra hotet om polisanmälan i övermorgon tror jag att jag skrev, då kom pengarna på kontot dagen efter... Uppenbarligen lite personliga problem, MEN det försvarar faktiskt INTE att man inte tar kontakt med de kunder som betalt o betalar tillbaka pengarna... o def inte att man nu syr upp nya grejor o inte till de som beställt o betalat.. Nej, smågryn lär aldrig få nån mer order från mig..
    tänker lägga mej i {#lang_emotions_wink} vet att det har varit riktigt illa med henne hon har inte mått alls bra.. inte kul o behöva hota med polisanmälan det förstår jag.. men det jag vet är att de grejjer hon lagt ut på bloggen är saker som folk beställt.. vet oxå att hon med värktabletter syr om nätterna för o komma ifatt med de beställningar hon tagit emot...hon är suuuperledsen för det som hänt.. sen vet ju inte jag hur situationen varit om hon mailat som hon skulle gjort eller inte men detta vet jag iallafall
  • Emmsan
    stökmamma skrev 2009-08-18 23:21:38 följande:
    Då hade det ju igentligen varit både enklare och bättre att säga ifrån?? inte jättekul att få shorts nu eller i okt
    nä det kan jag förstå såklart...{#lang_emotions_frown}
  • Emmsan
    stökmamma skrev 2009-08-18 23:26:26 följande:
    va hade du för innermått i dojjorna du beställt? Kan du länka till nån bild? *storebror behöver*
    på minpludeutt finns de. o de jag har är vita svarta o gröna men inget mått stämmer hmm eller jo på de gröna borde det stämma på hemsidan :)
  • Emmsan
    stökmamma skrev 2009-08-18 23:29:43 följande:
    vilken strl hade du i gröna?
    29 o 31 :))
    jojoa75 skrev 2009-08-18 23:31:51 följande:
    parkerar mig här... emmsan: förstår att det är en hel del bakom det hela. men har man tagit emot pengar för nåt man inte kan lev, så måste man ju betala tillbaka, då ska man ju inte som kund behöva jaga folk o behöva hota om polisanmälan.. nej det är inte kul att behöva göra det..
    förstår absolut :))
  • Emmsan

mååårning. hm inge svar om mina skor från minpludevutt så han hinner ju inte få ngr nya innan skolan börjar {#lang_emotions_cry} o jag retar mej mer o mer på den där jäkla molo overallen blir ingen bra dag det här ;)

• Emmsan
    jompa skrev 2009-08-19 07:28:41 följande:
    God morgon. Ser att några är vakna i alla fall Har tråkigt på jobbet
    hua jobba e inge kul
  • Emmsan

molos overaller i år suuuuger de har tydligen kommit på att de ska ta bort knapparna till luvan istället har de sat dit små fyrkanter med kardborre o de två främre sitter så dåligt att luvan trillar loss o hänger endast i den mittersta kardborren bak... den åker tebax på stört.. den kommer garanterat lossna helt vid lek :(

• Emmsan
    jompa skrev 2009-08-19 07:41:11 följande:
    Du får åka och köpa lite MAT istället, både overall och jackor. Då blir du nog på bättre humör
    hahaha vilket jäkla tjat om dessa MAT jo men allvarligt det får vi  testa i år :))))
  • Emmsan
    Smultronhjärta skrev 2009-08-19 07:43:30 följande:
    God morgon Idag ska här beställas röööd jacka- ska bara bestämma storlek.. Instämmer helt och hållet
    har du ngr ytterkläder från dem??:)
  • Emmsan
    Smultronhjärta skrev 2009-08-19 07:46:53 följande:
    Nej nej- NS off course.. Fastnade för den på en gång
    ja dem måååste jag oxå ha som extra jackor tror dock inte ns är super på ytterkläder i kvaliten än ;)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14