Inlägg från: Emmsan
|
-
-
ja det är den peeerfekt till suuupersnygg är den ju :)Smultronhjärta skrev 2009-08-19 07:52:11 följande:Nej det tror inte jag heller,inget för lek i klätterträdet direkt Vi ska ha den som shopping/åka bil jacka
-
hahah men åhh uteungar hadde den gröööna fina overallen på rea men så står det att de ärä stora i storleken o att man ska ta den som passar barnets längd bäst herman e ju bara 120 nåt o den fanns bara kvar i 128 :(Smultronhjärta skrev 2009-08-19 08:03:04 följande:Hej Föhoppningsvis shoppar Emmsan nya vinterkläder i just detta nu så att hon slipper huvudvärken Själv sitter jag och velar över vilken storlek jag ska välja på röda NS jackan Tror du man kan utgå från att NS precis som vanligt är lite stora i storleken?
-
jo haha men den va lite trist i färgen :) hahahahjompa skrev 2009-08-19 08:07:19 följande:finns inte den bruna då?
-
såå eftersom han kan ha 128 i molos så kaaan han ha 128 o MAT?? *hoppas hooppa*Pimm skrev 2009-08-19 08:13:52 följande:Jag har en grön som jag köpte i våras på rean så det är nog samma. När jag jämförde den med Molos från i vintras så är dom ganska så exakt lika i storlek, då kanske du har lättare att veta vad du ska ha. Sedan tycker jag inte den är lika klumpig som Molon(har båda)
-
haha nää jag e ganska nöjd med o vara övertalad speciellt nu när jag vet vad jag ska köpa känns lugnare i hividet hahahah1 och 1 är 3 skrev 2009-08-19 08:12:14 följande:Jag tycker de e lite mobbing här alltså Emmsan, hur går de för dej? Behöver du hjälp?
-
herman börjar förskolan :-S kanske inte ska ha overall alls då???? *funderar igen *lillronya skrev 2009-08-19 08:15:20 följande:Och jag råder till overall enda fram tills man börjar skolan. Och så en extra jacka att ha om man bara ska åka bil eller så.
kanske du har rätt hmm när man springer till matsalen o annat
-
åhh vet preciiiis hur det kännsjojoa75 skrev 2009-08-19 09:10:48 följande:Har oxå börjat shoppa mer till mig själv faktiskt. har äntligen gått ner lite i vikt o börjar känna igen mig själv (ingen mer fika på alla träffar mao) så nu var det lite kul att shoppa till sig själv ju! Har missat totalt.. vad läser du för nåt?
grattis!! ett tag nu tookhandlade jag bara till mej själv ungarna fick inte ett smack :)
-
åhh tänk brunt o rååååsa eller brunt o turkossssstSmillaMilla skrev 2009-08-19 09:58:12 följande:Då hoppas jag att ingen annan budar på denna underbara bruna overall
-
vilken puzzel o vilken stl??? har en kompis i london som kanske kan fixa en ;)RååSa BuBBlan skrev 2009-08-19 15:58:19 följande:Alltså.. Jag kommer inte få en enda pusseltröja i höst Sååååå irriterad på allt strul denna omgång att jag vet inte vad, massor av det jag vill ha kommer inte å man står med massa halva set *blää*