• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

wiieeee bra dag idag!! katvig stövlar inhandlade MAT jackor beställda o vääärldens finast småfolks lurv overall har landat hos mej tuuusen tack malou för hjälpen

• Emmsan
    lillronya skrev 2009-08-20 20:54:07 följande:
    Anjelin har 98 i sina nya rosarosa. De är nog lika i stl med de lilavita tror jag.
    hjääälp hur är ns jackan i stl???
  • Emmsan
    lillronya skrev 2009-08-20 21:02:35 följande:
    Den är rymlig som allt annat NS gör. E är ju 87 cm lång och jackan i 92 är stor men inte tokstor tycker jag. La in en halvkass bild i bt. Har en helbild också om det behövs. Lika kass den, men man ser ju lite iaf.
    vill gäärna se hel bild.. melker är 84 cm åså 86 räcker då va??=_)
  • Emmsan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-21 10:30:39 följande:
    Kollade min spara låda igår.. Alltså hur mycket kan man spara egentligen??? Ska man spara rånisar tex? Har ju tex lamm o kaniner i rånis som e för små i vinter, svårt att släppa dem men ändå liksom..
    ska ni ha fler kids då??;)
  • Emmsan

wieee malou e på väg hit med mina NS kläder gissa om jag lääängtar :))

• Emmsan
    lillronya skrev 2009-08-21 17:11:43 följande:
    Å vad spännande!! Vad ska du ha??
    3 jackor  bruna byssor o de mörka jeansen
  • Emmsan

mååårning.. hm jag beställde ju hummelskor från MPV som va för små pga  de skrivit fel mått på sidan.. nu svarar de ju inte på mail då hon är på semster  men antagligen ngn som skickar åt henne.. så jag gick in o drog till med ett par till men i 2 stl större ( får chansa på att de passar) Herman e superledsen då han skulle haft dem första skoldagen :(  jag åker ju själv på sem den 27e när hon kommer hem men visst kan man väl kräva att hon helt enkelt bara ersätter ,mej för all extra frakt jag  tvingats betala? eller skulle jag väntat på svar från henne??{#lang_emotions_undecided} vågar ju inte c hansa på att de fanns kvar sen då det endast fanns ett par kvar i hans stl ;)

soirrryyy för låååångt inlägg

• Emmsan
    Busbellan skrev 2009-08-22 09:23:32 följande:
    Jag tror inte du får något svar fårn henne just nu. Tycker det är konstigt att du har fått dina skor. Vilken dag beställde du? Jag köpte och betalade med kort 16/8 men har inte fått några skor än
    nej men du jag har valt faktura så kanske tjejjen som packar åt henne inte kan kolla hennes bank men  skickar det som tas på faktura :)??
  • Emmsan
    Incommunicado skrev 2009-08-22 10:16:43 följande:
    God morgon, vad shoppas? NS verkar det som.   Jag är dödstrött. Har inte alls blivit piggare av att sova. Sover rätt oroligt, tror jag är för stor, men som tur är ska jag til mvc nästa vecka, för det kan ju vara något värde som är åt skogen. Jag äter järn så det ska inte vara problemet... jobbar heltid med, det är tufft utan att få en tupplur på dagen. Jag behöver också lite hjälp. Funderar på vad min lila kille kan behöva när han kommer ut, vil veta hur ni resonerar. Han ska komma runt 11 nov: Jag Har: en lurvfleece i stlk 50 och en Molo i 68 (motsvarar 62) tjock vinteroverall stlk 60 vinteråkpåse till vagn Vi åker mkt bil, då måste man ju ha varmt också. Så vad mer ska jag köpa? vinteroverall stlk 56 har jag sett, behövs det så tidigt tro? Den är som molo Holden, alltså inte jättetjock. Funderar också på en Molo Holden eller en riktig vinteroverall i stlkl 68  - vad hade ni tagit? Med vinteråkpåse behövs ingen vinteroverall, inte heller i bilen. Men de bärs ju ibland de små, jag har bärsele/sjal. Hjälp!
    hua du behöver iiingen vinteroverall alls ;) räcker med lurvisar jag looooovar det är för tjockt med annat på liten plutt :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14