Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2009-08-03 19:31:56 följande:
    Naeh, från förra hösten va?
    Okej! Tycker den var tok fin ju! Gillar modellen skarpt på Svea.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2009-08-03 19:36:33 följande:
    Inte hos Barnlyan, men jag lugnar mej nog tills det kommer till fler shopar, det blir nog både body och suit i dom färgerna, synd att dom inte görs mindre bara, Liam hade ju inte storlek 56 förens han var 3-4 månader.
    Oj oj liten plutt. Men denne kanske blir liiiiiite större. Svea föddes typ med stl 62
  • SmillaMilla

Fick meil i dag om att busloppan förhoppningsvis får in katvig idag. Snacka om att man är galen när man sitter och uppdaterar hela tiden

• SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2009-08-03 19:40:54 följande:
    Lite större får vi väl hoppas på, om jag nu får gå tiden ut denna gång. Liam var ju tippad på ungefär 2,8 om jag hade gått tiden ut, så denna blir nog inte mkt större. Ska på tillväxt UL nästa vecka så vi får väl se vad dom säger. Ooooj...jätte bebis Liam hade 40 i sina första kläder och dom var ändå stora.
    ha ha ja så stor var hon kanske inte Men jag tyckte att hon började använda 62 kläderna bara efter någon/några månader.

Hon var ju 4050 och 51 lång. Så inte så stor. Men växte snabbt.
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-08-03 19:44:20 följande:
    vet du vilka färger hon tagit in??
    Nej men hon skrev att hon tagit in det mesta. Så det låter ju mycket lovande
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-03 21:10:32 följande:
    Hörrni... Jag fick ju en NS tröja av LPL  *tack snälla* Men vet inte om det är något jag kommer använda sådär hemsk mycket  Eller ska man spara den?
    Superfin post! NS tröjan är superfin! Så spar!!!
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-03 21:15:47 följande:
    Tack Men VAD har man till en sån tröja?
    Ettt par jeans ns byxor. NS kjol eller vanlig jeanskjol....
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-08-03 21:16:03 följande:
    Undra vad jag ska hitta på imorgonkväll. August sover ju på kortis och sambon tar med de andra barnen till stugan några dagar. helt själv, det händer typ aldrig. Tror jag ska sätta mig med de där fotoalbumen som jag ligger minst sagt lite efter med
    Åhhhh vad det låter härligt!

jag tycker du skall ha en skööön lugn kväll. Om du har badkar, köp någon härlig badkula, lite lotion.... Ja ha ett eget spa hemma och njut.

Sedan kan du sitta framför fl och shoppa kläder ostört
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14