Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Ullis 10 skrev 2009-08-07 11:30:52 följande:
    Var försiktig, min 3 åring föll nästan tre meter där i förrgår, men är rätt ok, måste haft nån som vaktade honom...Vet nån om det kommer fler prints pojk än traffic o train nu?
    aj då hur kunde det hända ?
  • Rååsa Smurfen
    Everlonn skrev 2009-08-07 12:02:11 följande:
    Bus gillar inte att sitta stilla ju Men idag har hon ätit 3 skedar joggi, en näve flingor, 1/4 banan, ca 2 dl mjölk, 2 muggar saft och 3 bett på ett knäckebröd, en tunn skiva skinka..helt ok som frukost/mellanmål tycker jag...ska testa med stuvade makaroner (favoriten) sen och äter hon hyffsat då så behövs nog inte näringsdryck eller? Eftersom jourapoteket alltid är öppet så kan man ju åka in senare i annat fall...
    jag vet , men jag är van med Timmy som  är överaktiv (adhd) att våga göra saker på egen hand med han ,tror det är viktigt att inte blir låst och beronde av någon annan . Du har i allafall bara ett litet barn ,jag tycker ibland det är jobbigt att gå i affärer med båda barnen själv ,efterom Tara gör allt som storebror gör
  • Rååsa Smurfen
    Tasha78 skrev 2009-08-07 13:45:28 följande:
    jag är med på mailbombningen
    jag med ,vad är det jag läser inga klänningar till jr ??
  • Rååsa Smurfen
    LA Woman skrev 2009-08-07 14:35:54 följande:
    Ahh, får knåpa ihop ett mail jag också då
    kan vi inte göra ett med alla våra namn underskrifter?
  • Rååsa Smurfen

att skriva mailet är och alla skriver under med sitt namn och då menar jag alla även alla de smygläsare  så kommer det blir en låååång lista förhoppningsvis

• Rååsa Smurfen

pratade men Micke i telefon innan han la i allafall undan ett par badge leggings i stl 104 liite stora men få väl vänta ut dem han slulle kolla om det gick att få tag på baby klänningen ,annars få jag väl jaga runt efter den

• Rååsa Smurfen
    LA Woman skrev 2009-08-07 15:19:28 följande:
    Lät kanon tycker jag!!!!!!
    ja eller hur ,men är osäker på om man få göra namnlistor på FL ,annars kan man lägga den i någons blogg och alla som vill var med inboxar typ
  • Rååsa Smurfen
    isako skrev 2009-08-07 15:47:58 följande:
    turquse med råsa kantband? Viiisa Har beställt, ändrat och avbeställt lurvar då jag har beslutångest. Tycker den lila är fin men är liiiite sur öber det gröna.. Kankse detta kan vara ngt...
    havsvind skrev 2009-08-07 15:38:43 följande:
    Goddag på er! Ååååh, var finns den?
    här är den turkosa  den hallonröda är BR http://www.barnlyan.se/se/art/molo-bla-fleece-ulan.php
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14