Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

havsvind skrev 2009-08-07 16:08:31 följande:
    Men så fiiin! Skulle dock behöva en i stl86. Har du koll på (el ngn annan) om den kan finnas ngnstans?
    tror de kommer in överallt nu
  • Rååsa Smurfen
    Chipotle skrev 2009-08-07 16:19:42 följande:
    Halloj alla! Hur gör man på BoR när man ska betala? Väntar man tills man år nån bekräftelse eller betalar man in på en gång?
    vet inte riktigt eftesom jag alltid betalar i butiken ,men  vänta lite ,kommer nog ganska snabbt i safall ,iallafall så svara de blixt snabb när man mailar dem {#lang_emotions_smile}
  • Rååsa Smurfen

tänk att det alltid blir sån hyseteri varje gång lurvarna släpps förra året minns jag vi satt här och väntade på släppet ,man vågade inte gå i från datorn

• Rååsa Smurfen
    isako skrev 2009-08-07 16:27:59 följande:
    Kan liksom inte motivera nya lurvar här hemma tycker jag.. Miriam har1 Lundmyr kabelstickad overall1 Molo lila med råsa fickor - På G hit från stormis 1 röd skal overall från po.p1 Vinteroverall från Po.p1 regnbågsoverall från Molo (Dock skall den nog bytas mot en strlk större för att ha nästa år)1 Jeansoverall från Po.p1 Skaljacka po.p1 Turqose lurv från vårens1 lila lurv med rött kantband1 kik-kid omlott jacka1 jacka från Zara.....Isak har1 Skidjacka från Po.p1 Softshell jacka från Po.p1 turqose lurv från i våras1 Branstrom jacka1 Miniature jacka1 Windfleece från Po.p1 H&M "skinnjacka"1 NS täckväst... tror inte jag har glömt ngt..
    men den hallon röda är så fin att den behöver ingen motivering tycker jag
  • Rååsa Smurfen
    LittleMee skrev 2009-08-07 16:40:28 följande:
    Dum fråga..Hur ser man om lurvjackorna är från i år? är det bara färgerna som skiljer?
    ja jag tror det ,ett år var kvaliteten sämre men  förra året var de fina
  • Rååsa Smurfen
    LittleMee skrev 2009-08-07 16:55:15 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 16:43:14 följande: Vet du vilket år de turkosa med röda kanter är från?
    förra , den är jätte fin en sådan har vi här hemma
  • Rååsa Smurfen
    isako skrev 2009-08-07 17:04:18 följande:
    hahahah Fyyy sjutton.. De måste varit en eller två gånger för mycket på Christiania när de designade dom... O 600 spänn för ngt som ser ut som om mormor har stickat!!
    nu får ni vara snälla mot lilla Greta
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14