Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Sen så tror jag många som verkligen är "inne" I Molos kollektioner inte skulle köpa den heller *S*

Sonen har plutt huvud så jag antar att han kan ha den länge sen får jag göra hål längst upp och se om jycken vill vara molo modell *skäm åsido*

Buttelina skrev 2009-08-28 01:13:11 följande:
    ahh ok
  • MammatillO

Men som Butte skrev så "snor" man ju deras varumärke..

Men jag undrar VAD som händer om man skulle sälja dessa mössor på T och Molo fick syn på detta

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-28 01:24:24 följande:

jag tror tvärt om för är man "inne" då vet man ju att dessa mössor egentligen inte går att köpa och man blir överlycklig att få chans till sitt favvo print i mössa så jag tror att det går som smör i solsken   Butte har du en aquamössa så vill jag gärna köpa
  • MammatillO

Haha är det någon som är trött i mössan?

Raihana skrev 2009-08-28 01:33:29 följande:
    Bra jag är som läser allt innan jhag svarar.......flåt!!
  • MammatillO

Typiskt

Ska fortsätta slakta VV byxan innan Molo leggingsen blir slaktade

undrar om ett par gröna Molo leggings med vita prickar blir snyggt som mössa.

Raihana skrev 2009-08-28 01:35:26 följande:
    Yes, skulle sova men så vaknade sonen och hade drömt en marddröm, ja då var ju jag klarvaken....
  • MammatillO

Man är smart och inte skriver Molo och vi som "kan" printen lär ju gå nuts på dom för vi vet ju vad som är " Riktiga molo print" förhoppningsvis

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-28 01:35:58 följande:

fast molo lär nog reagera ändå om det över en natt plötsligt är flertal molo mössor på tradera de har ju en del koll på tradera ..
  • MammatillO

Man måste nog offra lite fulare plagg för att testa innan

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-28 01:37:51 följande:

men var försiktiga i slakten tänk om ni offra en underbar suit men misslyckas med mössan
  • MammatillO

Såklart jag har ska iväg imorgon och låna symaskin blev inte läckert med handsytt

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-28 01:45:00 följande:

har du redan börjat
  • MammatillO

Pussel/babuchka snuttefilt åååååååh vill haa..

Raihana skrev 2009-08-28 01:44:29 följande:
    Ja, att dom inte gör filtar fattar jag inte. Lila stars, pussel, badges, babuschka, tågen........VILL HA!!!
  • MammatillO

ok , inte jag men sonen

MammatillO skrev 2009-08-28 01:48:08 följande:
    Pussel/babuchka snuttefilt åååååååh vill haa..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14