Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Fast för dom har det ju gått "käpp rätt åt helv*te"

Sonens pappa bygger ställningar där och han har uppdaterat mig hur det ser ut med jobben där osv då företaget han bygger åt är ju anställda av SSAB och om dom förlorar jobb från SSAB ryker det anställda från deras firma också

solouniko skrev 2009-08-20 22:24:38 följande:
    Jopp det gör jag!
  • MammatillO

Imorgon får jag min öh ja sonens fina Holden overall,pussel leggings +tröja och babuchka tröja med pussel ärmar..

Men det sviiider i plånboken.

• MammatillO

Blir så besviken när jag inte får omdöme på T gjorde det direkt då jag fick varan till henne .

säkert överdriver jag men jag gör det alltid.

• MammatillO

Fick varan på torsdag förra veckan och ännu inget omdöme ..

haha 60 dagar på sig att lämna omdöme? vad händer annars ?

snigelina skrev 2009-08-23 19:40:40 följande:
    För egen del brukar jag prioritera att få iväg paketen fort, men jag är inte lika snabb med att lämna omdöme Eftersom man har 60 dagar på sig brukar jag sätta mig med det en kväll och ta många på en gång.
  • MammatillO

Jag tog storlek 92 åt min son som är 82½ cm ca och den kommer nog vara stor men jag vill gärna att han ska kunna ha den ett bra tag till..

har en 80 i en "lassietec" overall och den fick han förra vintern och han har fortfarande lite växtmån i den.

Soer skrev 2009-08-23 19:46:37 följande:
    Tror ni strl 92 på molos vinterjacka blir alldelens för stor åt en 1 1/2 åring???? som idag är ca 80 cm lång
  • MammatillO

Jag har ju köpt overallen i HOLDEN. vet ju inte vilken sorts jacka du ska köpa..

kan ju skilja massor på dom "riktiga" vinter jackorna/overallerna än holden som är mer en "fin" overall

Soer skrev 2009-08-23 19:51:38 följande:
    Jag har provat den och den är STOR men han kan röra sig utan problem och det är ju ännu inte vinter och han ska ha den ända in i mars/april..
  • MammatillO

visst var det du som hade Molos holden?

Tycker du den är stor i storleken? tog ju 92 så det lär ju vara gigantisk tillväxtmån till min 83½ cm son.

Incommunicado skrev 2009-08-23 20:01:41 följande:
    jag ahr stlk 92 på min son som nu är 82 cm ca, den var lite stor i vintras när han var ca 1½ år men inte överdrivet. Jag gillar lite växmån.
  • MammatillO

Får man ha Molos lurv i torkskåp?

förskole personalen hade stoppa in den *morr* så jag fick ju liiite panik

• MammatillO

Nu har Babuchka tröjan med puzzel ärmar ,puzzel tröja och puzzel byssor samt Molo holden oil landat här hemma

och Holden var SÅ mycket snyggare IRL och rymlig

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14