Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Morty skrev 2009-07-09 22:31:31 följande:
    Nu har jag shoppat dojjor till barnen och samt att Mattis fick cuba linnet. Skyller på Bubblan!!! Saturnina: Jag har hittat en dalmatin tunika i 116.
    Men, ta bladet från mun eller vad säger man?
  • saturnina

Ojdå, jag släpper in dig nu.

Förresten, jag har inga mått, men tyckte Molo-skorna var väldigt stora i storlek.

• saturnina
    Morty skrev 2009-07-09 22:38:12 följande:
    Tack! Det blev 28:orna. om de är stora så vara de isf läääääänge. Vi får se hur det blir när de dyker upp. Bättre stora än för små.
    Tack för meddelandet. Skulle gå in till dig men blev portad. Knack knack.
  • saturnina
    Morty skrev 2009-07-09 22:44:23 följande:
    Sorry, välkommen in!
    Tack! Vi har söner i samma ålder ser jag.
  • saturnina
    LA Woman skrev 2009-07-09 23:02:06 följande:
    Så gör jag också
    Jag med. Men planen spricker alltid när jag börjar lägga ner skor och jackor. Då är det alltid något som inte matchar och så får jag börja om igen.
  • saturnina

Är det tunikan med lila kant du menar? Olivia har en i stl 110 och den är nog ganska normal i storlek, för den är för liten nu.

• saturnina

Någon som sett den lavendelfärgade lurven någonstans. Ångrar så att jag inte köpte den...

Ängeln, vad roligt att du ska ha bebis! Vilken vecka? Vet du vad det blir?

• saturnina
    snigelina skrev 2009-07-10 08:38:29 följande:
    Hur stor är din dotter?
    Hon har precis fyllt 5. Jag har krängt på henne 110-tunikan ändå under våren, men den har varit lite kort i ärmarna. Den är ju såååå fin.
  • saturnina
    ängeln83 skrev 2009-07-10 08:21:47 följande:
    Nuuuuuuuu kom solen
    Här är det pintjockt med moln. Och jag som tänkte åka till Liseberg med lillskruttan (de andra är hos farmor & farfar på landet)
  • saturnina
    Mosen08 skrev 2009-07-10 08:44:45 följande:
    God Morgon! är inne en liten stund och läser, tänkte bara berätta att om några timmar ska jag GIFTA mig!! shoppade denna pilutta.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filename... fast på batinki i vild paniiiik, shopping brukar ju vara lugnande
    Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - men nu ska du ju shoppa spetsunderkläder, inte Molo-kläder. Förstår du väl.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14