Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Everlonn skrev 2009-07-10 09:43:29 följande:
    Alltså, Bus har fått fulaste presenten nånsin!! Loooovar!!! Den berömda griströjan som hon fick av farmor!! Tur att det var maken som tog emot den för jag hade inte kunnat hålla minen!! Vet inte var farmor hittat den? Förmodligen "affären gud glömde med horribla 80-tals kläder" Alltså trynet sticker ut!! Och öronen med!
    Fniss
  • saturnina
    Raihana skrev 2009-07-10 09:58:03 följande:
    Nån som ver hur pärlplattekjolen är i stl`.? Dottern har fått för sig att hon SKA ha en sån.....
    Så underbart, min stora tjej vääägrar att ta på sig sina pärlplatteleggings. Basketdojjorna åker på nån gång ibland. De är ju så besvärliga. Att de inte har dragkedja i sidan som Replay - det vore suveränt. Just nu är det bara kjol som gäller. Med strumpbyxor eller inget. Inga klänningar, inga leggings, inga byxor. Baaara kjol & tröja. Suck.

Gustav & Linnéa har börjat visa samma tendenser tyvärr. 1,5 år och kan bli galen om hon inte får ha Hello Kitty. Blä!
  • saturnina
    Buttelina skrev 2009-07-10 10:00:53 följande:
    haha jag måste berätta en rolig sak lillebror satt o drack välling igår.han är ju utan blöja och satt i bara en tshirt... och intressant som snoppen är så satt han o pillade på den. helt plötsligt fick han världens stånd han tittade på den och försökte lite irriterat trycka ner den, men den bara studsade upp igen då säger han "men mamma, ohh snoppen funkar inte" världens underbaraste kommentrarer ibland alltså
  • saturnina

Om ni pratar lurv, så tyckte jag korallfärgad lät kul. Och denna gång ska jag köpa direkt så jag får en.

• saturnina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 19:14:08 följande:
    Ååååå jag blir gaaaaalen här!!! Alltså jag har NIO plagg i ett print här Å jag kan fasiken inte välja bland dem... Några måste ju åka så e de bara.. Vad hade ni behållt av följande: Tunika 92, leggings 92, muddisar 110, babybyxa 86, knapptröja 104, tunika 104, leggings 104, linne 104, hjälmis. Bubblan har ju baby 92 än å de är en av mina favvisar..
    Vilket print????
  • saturnina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 19:24:10 följande:
    Det skriver jag inte här då de kan ses som "reklam" eller annons,  jag vill bara ha lite hjälp med tänket  
    Reklam??? Hela tråden är ju rena reklambomben, så vad spelar det för roll?
  • saturnina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 19:35:11 följande:
    Jag håller det lite hemligt ändå Det är ingen världsfavvis utan snarare typ bara jag och Butte som gillar dem
    Guuuud vad ni är hemliga, nu blir man ju jättenyfiken.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14