• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-07-13 09:03:45 följande:
    vi ska åka till tenriffa faktiskt...har varit där förr så vi körde ett säkert kort.I två veckor med ska bli så himla skönt..Känns inte som om vi haft mycket värme här
    åhhh jag blir lite avis på dig, vill oxå åka.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-13 21:13:50 följande:
    God kväll kanske man ska säga åxå Har fnulat med T så jag  Det måste fasiken va de trååååååkigaste som finns!!
    Fick posten åka direkt ut på T?

Och ja det är skit tråkigt med att T:a men kul när pengarna kommer in.
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2009-07-14 20:15:45 följande:
    Godkväll!Jag tror ett ord räcker för att sammanfatta situationen här just nu BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJ JSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Åhhh så skönt

God kväll tjejer.
    Shoppar ni nåt eller är det lite lugnt just nu?
  • jompa
    SmillaMilla skrev 2009-07-14 20:16:59 följande:
    hi hi. Ja den är nog det finaste plagget svea har i sin garderob just nu. Den passade ju fint till velouren så nu har jag ingen jättepanik efter de tillhörande byxorna.
    Vi har oxå fått en hit och den är superfin, skulle vilja ha den ljusare lila oxå, aldrig blir man nöjd 
  • jompa
    SmillaMilla skrev 2009-07-14 20:21:44 följande:
    jasså finns det en sådan också?
    japp, en ljuslila, sååå fin.
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2009-07-14 20:30:49 följande:
    Tack Än är det ju inte över...det var 3 små hårda plommon som hon kämpade ut men vi hoppas att det var "korken" och att resten kommer komma ut mycket lättare. Men de kommer fortsätta med oljelavemang varje kväll och vattenlavemang varje morgon i ca. en vecka till för att riktigt rensa och hålla igång magen, sen blir det strikt mjölk- och sojafri kost och 2 påsar Movicol/dag så får vi hoppas att detta ALDRIG ska upprepas igen!! herregud...11 dagar...typ ett dussin påsar Movicol, 2 mikrolax, 1 klyx, 3 oljelavemang och 2 vattenlavemang. 
    Ska hålla tummarna stenhårt för att resten kommer och att hon nu ska slippa detta i framtiden. Stackars liten.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-07-14 20:33:58 följande:
    Hej flickor! Kikar in från vår semester på Kolmården.Gissa vem jag träffade här på campingen? MammaStök! HAHA! Otroligt
    Hejsan.

Har ni det bra? Saknar din buskille i BT, men antar att du bombar sen när ni är tillbaka
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-07-14 20:45:21 följande:
    men inte kan väl pedro ha en sån blommig jacka
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14