• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-07-12 11:04:19 följande:
    Kikar in och frågar ifall det är någon som beställde från Rackamaja igårkväll och som har fått mail om det man beställde fanns eller ej? Jag är på semester men inte hindrar det mig från att trilla dit på reorna
    Jag beställde massor igår, men har itne fått sista mailet
  • h80
    Theina skrev 2009-07-12 11:48:27 följande:
    jojoa75: Riktigt dåligt verkligen.. hoppas du får tag på dom.h80: vad köpte du från rackamaja? jag köpte också lite därifrån igår och nu kunde jag inte låta bli att köpa plastisocks citronlinne till linnéa nästa sommar för 94 kronor
    jag köpte lite molobyxor och klänningar, en lurvfleece, en body med fjärlilar från ej sikke lej och en röd klänning med flodhästar från ida t
  • h80
    Zvartaliljan skrev 2009-07-13 10:42:33 följande:
    Hej hej. kikar in från lekterapin. Maia leker för fullt. Inget har kommit ut än trots vattenlavemang...hon ska få olja igen ikväll och vatten igen imorgon o det verkar som vi blir kvar hela veckan med samma procedur. Hon äter ju ingenting heller...lever på isglass. Läkaren som kom idag var iaf supertrevlig och vill kolla upp detta noga så de ska kolla gluten nu också även om han inte tror att det är det. men han vill kolla alla möjligheter. Så de ska gå in och ta prover från tarmen...ännu en hemsk upplevelse för Maia men det måste göras...De ska även kolla sköldkörteln om det är så att den producerar för lite nu, när hon var liten producerade den ju för mycket men nu är det 2 år sen de kollade den. Ja det känns iaf som de tar oss på allvar och alla är jättetrevliga.Humla - Grattis till giftermålet
    kanske nån som har sagt det tidigare i tråden, men hon får väl sova när de ska ta dom proverna??
  • h80
    Zvartaliljan skrev 2009-07-13 21:30:49 följande:
    Godkväll. hemma över natten nu bara. Hon har fortfarande inte fått ut något.

Du menar i tarmen? Jo jag hoppas det. Jag har gjort det flertalet gånger och senast så tuppade jag av av smärtan trots att jag fick smärtlindring...så absolut att jag ska kräva att de söver ner henne då! Samtidigt farligt o söva ner så små...men hon har ju varit nersövd förut utan någon reaktion mot det. När de kollade urinvägarna fick hon starkt lugnande, men det gör ju inte lika ont så jag tror inte det räcker till detta.
    ja, det var dom jag menadem och då kan de väl passa på att ta blodproverna då också
  • h80
    Zvartaliljan skrev 2009-07-13 21:35:22 följande:
    Förresten...eftersom de ändå måste ge lavemang och törma tarmen ordentligt innan gastron så borde de ju verkligen göra det så fort hon fått ut klumpen o rensat...så hon slipper få fler lavemang senare!!! kom på det nu...måste verkligen prata med läkaren imorgon
    javisst! jag jobbar själv på barnsjukhus och vi försöker alltid planera och samordna så mycket som möjligt
  • h80
    anette 81 skrev 2009-07-20 16:51:39 följande:
    ängeln83du får gärna inboxa ditt traderanick.
    till mig med
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2009-07-23 15:27:09 följande:
    Du,det här med att en utförsäljning råkar äga rum nära mig är något nytt så jag har ingen aning om utbudet men jag är alldeles för nyfiken för att låta bli att inte åka dit
    får man fråga när det är?
  • h80

Är det nån som har varit på harmoni i Malmö de sista dagarna och vet om de har nån rea kvar?

• h80
    Smultronhjärta skrev 2009-07-26 21:33:29 följande:
    Ja jag är fet som en valross och lynnig som en bitterf.... Fullkomligt älskar att flytta*not* Jag har ju redan sagt att Småfolks salg är given..ingenting kan hålla mig borta från Småfolksheaven
    när och var är den salgen?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14