• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-31 14:10:35 följande:
    nu finns bilder i bildis
    Vad fiiina saker. Jag ska till köpenhamn imorgon, hoppas jag hittar nån affär med mycket molo, vill handla!
  • h80
    Buttelina skrev 2009-07-31 14:10:35 följande:
    nu finns bilder i bildis
    Vad fiiina saker. Jag ska till köpenhamn imorgon, hoppas jag hittar nån affär med mycket molo, vill handla!
  • h80
    LittleMee skrev 2009-07-31 14:48:13 följande:
    Hej, Då är jag tillbaka igen med nya frågor. Hittade nu en fleeceoverall med fickvantar istället på Ebay. Den är i stl 62 och det är vad min son använder nu. Men har hört att deras ytterkläder är lite större i stl. Någon som vet med säkerhet? vill att han ska kunna ha den i några månader i alla fall.
    Min tjej hade en sådan och sen när den började bli trång så bytte vi till en idat i storlek 68, som nästan var för liten då. Så jag tycker att molos overall var rätt stor. (Eller så var idat liten, det vet jag inte.)
  • h80

Några bra tips på moloaffärer i köpenhamn? Känns tomt efter traderafixande idag.

• h80

Är det öppet i affärerna på ströget på söndag???

• h80
    lillronya skrev 2009-07-31 21:20:09 följande:
    Var blev ni av?
    Kollar dina auktioner
  • h80

Har precis köpt en molo lurvoverall till min 10-månaders. Den rosa med gröna kanter. Men vilken mössa ska jag ha till??

• h80
    lillronya skrev 2009-08-01 09:56:45 följande:
    IdaTs gröna med flodhästar.
    åh vart hittar man den?
  • h80

Såå besviken. Har precis kommit hem från köpenham, hade tänkt köpa massa molo. Men det som fanns i affärerna såg så mörkt och murrigt ut. Det fanns inga av de printen som jag ville ha. Så det blev inget, förutom en del på rean som ska ut på t.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14