• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Ska till Malmö imorgon, får skjuts till triangeln. Vill köpa danska kläder, vart går jag?

• h80
    Pejo skrev 2009-08-02 20:49:38 följande:
    Harmoni på gågatan Ajabaja vid Davids Halls TorgDet är väl de som är närmst Triangeln, tror jag,,,,
    tack!
  • h80

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 20:53:58 följande:

Å ännu en auktion som gått på köpnu  Sakta men säkert så försvinner dom
    inte mina.....tråkigt
  • h80

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 20:56:17 följande:

Å trist Har du haft dem ute länge?
    vissa, la ut en del ikväll
  • h80

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 21:01:28 följande:

Håller tummarna att du får dem sålda snart
    tack!
  • h80

Hur är molomössorna i storlek? Jag köpte 2 stycken igår, i olika storlekar (tänkte prova på lillan och behålla den som passar, lägga ut den andra på T). Men den i 3-6 månader är lite för liten och den i 6-12 månader är jättestor. Min tjej är 10 månader.

• h80
    Buttelina skrev 2009-08-03 08:09:34 följande:
    hjälmössorna antar jag. dom är stora i strl. bubblan har strl L (6-12 månader) på sin 2,5åring
    Ja, hjälmmössa det glömde jag skriva. Så tråkigt för ingen passade. Den ena var ju för liten o den andra för stor. Får bli t på båda
  • h80
    solouniko skrev 2009-08-03 08:45:14 följande:
    Vilka hjälmisar var det? Tror det är olika också mellan print och vanliga.. Printen är lite mindre till storleken vad jag förstått
    Den 3-6månader var hand-in-hand och den som var 6-12månader var bubblor. Då kanske 3-6 månader passar om jag köper en annan?
  • h80
    Pimm skrev 2009-08-03 10:09:48 följande:
    Nu har jag varit duktig och blivit PLUS medlem och lyckades lägga in en bild i BT, fast jag måste säja att denna tråden är farligt beroendeframkallande för mycket tid framför datorn:) Ha en bra dag alla! Förresten vi ska till Köpenhamn imorgon och visst var det på Magasin och Illum man kunde hitta PoP,Molo mm?
    Jag var i Köpenhamn i helgen, på Illum fanns inget Molo alls. De höll på att bygga om. På Magasin fanns det. Och så fanns en affär på ströget som hade en del också. Ska försöka komma på vad den hette. Men den låg på höger sida om man går från tivoli. Ungefär på mitten av ströget.
  • h80
    Pimm skrev 2009-08-03 10:19:58 följande:
    Supertack, ska jag nog kunna snoka mej fram till:) Fanns det någon vettig rea trots vår STARKA krona
    Pop hade 70%, inte mycket kvar. De har samma pris i svenska och danska kronor, så det blir dyrare än att handla i Sverige. På magasin fanns en del rea, men mest i storlek 56-62 och i 110 och upp. Den lilla butiken hade lite mixade storlekar. Inte så mycket plagg, men klart värt att gå dit.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14