Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

isako skrev 2009-07-11 23:52:19 följande:
    isako skrev 2009-07-11 23:52:19 följande:
    haha oj da Hoppas de tar sovmorgon iaf
  • Fantastiska Skatt
    isako skrev 2009-07-12 00:09:01 följande:
    oOhhh vilken lyx. Ok Miriam bruknar somna vid 9 men idag är hon HELT omöjlig!. Hon sitter o bankar Isaks mick i golvet nu... Grannar äääälskar oss just nu :-d
    *stackars mamman*
  • Fantastiska Skatt
    snigelina skrev 2009-07-12 00:10:47 följande:
    isako - haha.. alltså, jag skrattade så när jag tittade på dina bilder i bt förut Miriam är sååå lik sin pappa på bilden med flowersuiten så jag honom framför mig i flowersuit
    hahahaha *föreställer mig Miriams pappa i flowersuit* URtjusigt!!
  • Fantastiska Skatt
    snigelina skrev 2009-07-12 00:13:34 följande:
    jamen visst har vi sett buttes gubbe i hjälmmössa så kan vi väl få se isakos gubbe i suit?
    Instämmer till fullo
  • Fantastiska Skatt

Raihana --- får jag komma in hos dig? *flirtar och ber snällt*

• Fantastiska Skatt
    Raihana skrev 2009-07-12 00:22:24 följande:
    Ok, fixar nu!
    Tack! Tvungen att kika närmre på pressbilden ju Hääärlig!!
    snigelina skrev 2009-07-12 00:22:55 följande:
    dumma nya forumsfunktion.. *gillar inte*
    Raihana skrev 2009-07-12 00:24:08 följande:
    Näe, inte jag heller. Tänker fortf. på det där jeans knäppot från T om du kommer ihåg henne.....därför rök alla bilderna på barnen....
    Hmm jag som inte lagt in bilder på evigheter, vad är det för ny funktion med bilderna?
  • Fantastiska Skatt

naaw fick just sällskap av syrrans 6månaders här i soffan. Myyyysigt fast syrran ser inte lika nöjd ut iof

Raihana skrev 2009-07-12 00:37:56 följande:
    Eftersom man nu kan lätt se alla bilder från en och samma person men (visa endast) funktionen....har lite hot och grejer i bagaget. Tar det säkra framför det osäkra....
    oj, ja då förstår jag dig Tråkigt!
  • Fantastiska Skatt
    isako skrev 2009-07-12 00:43:00 följande:
    Naaw tack gumman Börjar bli mer o mer nervös dock. För hans skull - o då menar jag att jag inte vill att han skall bli mobbad o så. Barn är elaka och nu börjar de närma sig den åldern där de tycker sig veta "rätt och fel". För min skull får han gärna gå med Hello Kitty o glitter, men nu när han skall börja 5 års gruppen på den riktiga skolan så är jag rädd för de äldre barnen..
    Gud vad svårt!! Man vill ju lära ens små att de "duger" dvs är de mest underbara i hela världen oavsett hur de ser ut, vad de har på sig osv och att de inte måste vara kopior av den större massan Samtidigt vill man ju skydda dom, som sagt barn kan vara riktigt elaka ju
  • Fantastiska Skatt
    isako skrev 2009-07-12 00:43:00 följande:
    Naaw tack gumman Börjar bli mer o mer nervös dock. För hans skull - o då menar jag att jag inte vill att han skall bli mobbad o så. Barn är elaka och nu börjar de närma sig den åldern där de tycker sig veta "rätt och fel". För min skull får han gärna gå med Hello Kitty o glitter, men nu när han skall börja 5 års gruppen på den riktiga skolan så är jag rädd för de äldre barnen..
    Gud vad svårt!! Man vill ju lära ens små att de "duger" dvs är de mest underbara i hela världen oavsett hur de ser ut, vad de har på sig osv och att de inte måste vara kopior av den större massan Samtidigt vill man ju skydda dom, som sagt barn kan vara riktigt elaka ju
  • Fantastiska Skatt

va jag blev tjatig då

Butte --- ja superdupermysigt!!! framförallt när han kommer upp som solstrålen själv och bara vill ha sällskap i sina disskutioner

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14