Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 22:31:59 följande:

Å halloj på dig Hur mås det med Skatt och Päron?
    Hillu sötis! *pekar uppåt och muttrar lite*

Hur är det med er? Underbar bild på Ida med peruken!! Så glad och söt
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2009-07-15 22:35:34 följande:
    ahhhh jag förstår.har två moster här hemma som trissar varandra hela tiden och bråkar nästan jämt, lillasyster spöar storebror
    Hahaha gör hon? Stackars brorsan

Jamen onge alltså!! Han är som sötaste, duktigaste lilla ängeln på dagis osv och personalen lovordar honom varje dag han ÄR SÅ duktig!! Ååå vilket barn ni har alltså, helt otroligt, vi har aldrig varit med om maken osv. Men så fort man stänger grinden till dagisgården så hör man nästan hur de där små hornen växer ut ur pannan
    Nåja man får väl vara tacksam att det bara är vi päron som behöver tampas med den sidan
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 22:39:01 följande:

Å är ni mitt i den underbara perioden    *uscha*Visst e hon snyggve i svart hår va
    Mmmmmmmmmmm

Söt som socker
  • Fantastiska Skatt

JULIA OCH NELLY --- får jag komma in hos dig? *ber snällt*

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 22:43:09 följande:

NU!!! NU kom jag på en sak Alla print e verkligen inte fina från Molo i alla plagg!! Såg just Idas dalmatin linne hänga här på stolen och jag bara äääälskar det, men ändå så avskyr jag nästan Dalmatinerna Det är verkligen fint print på vissa plagg, men långt ifrån på alla NU vet jag hur jag ska välja
    *korkar upp skumpan* Grattis gumman!! nåw vi taking va
    lillronya skrev 2009-07-15 22:44:47 följande:
    Beror också på vilket kantband de sätter till på de olika plaggen tycker jag.På linnet är ju kanten ljus, det är den ju inte på annat...
    Apsilut!!
    jompa skrev 2009-07-15 22:43:02 följande:
    Ja nu är ju brorsan inte helt oskyldig, han är mästarnas mästare på att retas och M är ju inte direkt svår retad Men jag säger som du att så länge de sköter sig borta får man vara nöjd, man får nog räkna med att det är sånt som föräldrar får ta.

Just nu är jag nog liite glad iaf att jag bara har ett åskmoln här
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 23:14:26 följande:

Allt som man kan stoppa i en låda är välkommet

Du de e inge skoj att vara så olikformad uppe o nere!! Skiiiiitjobbigt rent ut sagt!! Har smal midja, typ inga bröst, smal o tunn liksom på överkropp, så jeans sitter som hej kom o hjälp mig då jag måste ha en storlek för att baken ska få plats o sen en annan för att midjan inte ska vara som en säck  Å rumpa de har jag så de räcker *sitter bra vid datorn*
    Men gumman, nu e du dum ju! Du är jättefin
    och var GLAD att du har en rumpa öht, det är snyggt! !! *tycker benranglet se de sa*
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 23:38:10 följande:

Å jo just de!! *rumpan ställer till problems*Jag tycker inte du är benrangel! Du är smal de e du, men inte FÖR smal.. Du är liksom jämn och ser fräsch ut, jag e mer "sutten"
    haha "sutten" Du e för söt du! Jag vill oxå vara mer "sutten" får ju för fanken ont i sittbenen när jag sitter ju

Nu är det läggdags för denna mamman, sov sött på er!
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 23:38:10 följande:

Å jo just de!! *rumpan ställer till problems*Jag tycker inte du är benrangel! Du är smal de e du, men inte FÖR smal.. Du är liksom jämn och ser fräsch ut, jag e mer "sutten"
    Tack förresten!
  • Fantastiska Skatt

Busbellan --- Stackars lilla Här hemma har vi bara vanlig Salubrin, luktar f*n men dämpar ju klådan och på Oliwer har jag även lagt på kylbalsam ibland Verkar lindra liite mot svullnad och klåda då det blir svalare.

Hoppas ni hittar ngt!

• Fantastiska Skatt

Go'kväll i tråden förresten

• Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-07-18 22:07:41 följande:
    Vissa har smarrigare blod än andra. Jag hade smarrigt innan men jag har blivit rälig.

Gokväll
    Haha har du gått och blivit gammal och rälig
    Allt bra med dig och dina söta små?
    Busbellan skrev 2009-07-18 22:07:32 följande:
    ja, salubrin luktar hemskt Kylbalsam vore nog en idé, det ska köpas
    Gör det, sånt som alltid är bra att ha, solsveda, insekter, nässlor
    Hoppas hon får sova lite, fyy vad jag tycker synd dom henne!! Man vet ju själv hur jobbigt det är med bara ett par ju...så liten också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14