Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mortillsju skrev 2009-07-21 21:01:12 följande:
    Pipljudet är mest irriterande ---ahh nu vet jag vad det är, den där miljöradion från Husqvarna (hörselkåpor) och den vet jag inte hur man stänger av
    hahaha Men fyy va irriterande!! Du får försöka mecka i sär den eller nåt
    mortillsju skrev 2009-07-21 21:02:16 följande:
    Finns det nån rosa vinteroverall? Seså fram med det!!
    *nickar försiktigt*
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-07-22 12:51:47 följande:
    jag funderar på att lyxa till det lite till mig för en gångs skull . jag har sett en björn borg väska, en liiila som jag vill ha. den kostade 400kr och det är mycket för mig. haha jag unnar aldrig mig själv något så "dyrt"
    men till kidsen är det iiiinga problemas Visst prioriterar man knasigt??

Tjenixen på er!!
  • Fantastiska Skatt

vill också hitta till OM bildis

• Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-07-22 13:03:49 följande:
    450 kostade den
    ojoj da
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-07-22 13:16:31 följande:
    haha ja den summan hade jag aldrig kunnat handla för till mig själv knäpp man är
    Tank jo!

Snygga Dunis!!
    LA Woman skrev 2009-07-22 13:20:00 följande:
    Vet ju dessutom att jag använder kläder därifrån i flera år så det är ju lätt värt det Har ett par ullsjalar, vinterstövlar, skinnväska mm som jag använt jättemycket! Får nog spara undan lite till mig också minsann
    Haha ja man är vääldigt dålig på att spara undan till sig själv! Iaf jag är det
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-07-22 13:28:52 följande:
    ja jag ska oxå börja shoppa lite mer till mig själv. ska nog sälja lite av barnens kläder på tradera och shoppa till mig själv
    Så gjorde faktisgt jag nu i våras, tog tradera kontot och shoppade loss till mig själv
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-07-22 17:24:22 följande:
    Hej i tråden!!Allt bra idag?Vi har varit och lekt i hembygdsparken i Ängelholm. Jag har jagat hulliganer i två timmar och är helt slut. Ot-shoppat också på lindex och kappahl.Alltså, två par jeans, en jeanskjol, en luvtröja och sex par strumpor för 225 kr är ganska bra jobbat.
    eh det är vad jag kallar ekonomi shopping det

Här är det bara fint, verkar ha haft betydligt lugnare em än dig iaf Snart dags att packa sig hemåt *skönt*
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-22 17:35:52 följande:

Hej på er!Hur har ni det?Här har vi varit hos farmor och faffan och firat faffans födelsedag Inga mer Molo news?  Inte för att jag ska hoppa nåt
    Heej på're!! Aha, det ni gjort, började fundilera över vart ni tagit vägen juh! Här kan man inte vara borta en dag eller två utan att bli saknad vettu'

haft bra kalasande?
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-22 17:41:24 följande:

Är du på jobbet?
    Japps, i 19 minuter till...typ
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-22 17:43:16 följande:

Måste kika in en snabbis
    *ser mig omkring*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14