Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Kristyr skrev 2009-07-08 12:21:11 följande:
    tycker den är fin. Tror inte puffärm. Skulle kunna tänka mig en sån fast i svart
    Ja, det enda med svart är att det blir så dassigt efter tvätt.
    ängeln83 skrev 2009-07-08 12:19:40 följande:
    Är också lite sugen på badges, men visst borde det finnas nån enfärgad överdel att matcha med? Tror det är snyggast med jeans till cartoon, eller några enfärgade velorisar. Eller kanske byxorna med stars?
    Blir nog jeans. Stars vågar jag knappt köpa, tror de blir dassiga tyvärr. Är annars sugen på de svarta med vita stars och lila bredd mudd
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-07-08 12:24:06 följande:
    jag hoppas på att villervallas limegröna funkar till...
    Ah, ja det kanske går. Får dock för mig att denna gröna är liite annorlunda men det kanske funkar ändå.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-07-08 12:27:32 följande:
    Naeh, det blir nog inga stars för vår del eftersom alla är så mörka, lite tråkigt med hela kollektionen iof, känns som det är många print som kommer bli dassiga. Ah, dom är super fina Jag vill ha lila stars med rosa muddar, sååå fina.
    Ja, de är också himla fina. Tycker att tjejsidan som vanligt är mycket roligare färgmässigt.

Är sugen på Velourjackan också. Hmm...dyr!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-07-08 12:28:21 följande:
    till kill har jag hört att det kommer en typ ljus limegrön en blå och en grå med typ gul/limegröna kantband
    Limegrön låter fint.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-07-08 12:36:17 följande:
    gaahhhhh nu har jag skickat iväg värsta beställningslistan
    Vad blev det då?

Jag velar ang velour och en stickad tröja
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-07-08 12:39:33 följande:
    Baby: Pins byxor med limegröna kantband strl 92  Badgesbyxor med röda kantband strl 92     Pojk: Warning moose tröja med orange kantband, print på hela tröjan strl 98 Regnbågslinne strl 104   Flick: Lila tunika med lila stjärnor lång ärm Rosa (korallröd) lurv med gula kantband strl 104 MED luva Lila lurv med limegröna kantband strl 104 UTAN luva Babuschka ryska dockor linne med pusselprint på ryggen strl 110 Badges linne med rosa/limegrön randig rygg strl 110 Badges leggings 116 Pussel leggings 116 Lila leggings med lila stjärnor (obs ej byxorna med den konstiga modellen ) 116 Rosa/limegrön randiga leggings strl 110 Pusseltröja print på hela strl 110 Babuschka/pussel rånarluva strl m Klänning med luva badges print strl 110 Klänning med luva usa print strl 116     
    Vilken nätt liten lista!

Men vad är skillnaden på badges och pins? Jag måste ha missat pinsbrallor med grönt kantband...
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-07-08 12:45:59 följande:
    jag veet pins finns på busochrackartyg och badgesbyxorna är dom med röda kantband. bubblan har dom köpta på matador
    Hmm...ska man då ha gröna brallor med pins eller de röda? De röda är snyggare va? men vad har man till?
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2009-07-08 12:53:35 följande:
    Åh, ibland gör ju ungarna en gaaaalen, August hällde precis ut ett helt makaronpaket på golvet
    Du får se det positivt, det kunde varit filmjölk
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14