Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-07-08 19:36:39 följande:
    Ja det tycker jag! Supefin ju! Men du vi diskuterade noels lila tröja i morse. Visst är det en idat han har i bt?
    Svarade på det inlägget sen men det missade du nog. Nope, det är en Lindex tröja
    Morty skrev 2009-07-08 19:40:14 följande:
    Näpp, nu ska jag iväg och svettas på ett BodyStep & Core pass. Ha det tjejer!!!
    Härligt! Kämpa på!
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2009-07-08 19:43:33 följande:
    Aha, ser verkligen ut som idat´s. Är han lite våt på sidan kanske.
    Ja, han hade hällt vatten över sig precis innan. Denna är lite ljusare än Ida T
    SmillaMilla skrev 2009-07-08 19:42:09 följande:
    ha ha ja något sådant. Undder dagen hann hon även med lindex knickers o småfolks jacka med hundar Byxorna köpte jag i vintras på 70% rea. Så ja det är nog t eller ts som gäller.
    OK
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 19:42:22 följande:
    Å jag e på en weekend om man hinner planera Skulle va kalasmysigt ju!! Hmm.. Är det puff på den? näää.. de tror jag inte faktiskt.. Jämför med tex pippifågeltröjan på babyflick..
    Nackdelen är ju att man alltid får veta så sent ju. Fast vet man ungefär kan man ju se vilka hotell som finns. Och tåg blir ju ungefär vad jag betalade sist.

Kollade nu med en annan tröja från Molo där det ser ut att vara en knapp baktill och den har puffärmar. Denna ser faktiskt inte ut att ha. Men jag kan ju inte bara köpa en och betala massa frakt ju...
  • Duntoffla

Morrn morrn!

Har har vi börjat ställa klockan på 8.30. Det funkar inte att Noel sover tills han vaknar själv. Nattningarna är en mardröm. Usch! Vi hittar inga bra rutiner som funkar utan det är en kamp varje kväll

Här öser regnet ner. Svärisarna skulle komma imorgon men bestämde sig att komma idag så snart är det slut på lugn och ro

• Duntoffla
    Mortillsju- Fin stjärna i BT!

Bubblan- Har du varit på Lindex Forum på sistone? Något kul att shoppa där?  Är det bra rea i butikerna där nu? *shoppingsugen och vill till Forum*
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 10:20:07 följande:
    Ja va där förra veckan   Dom har fått in velour som vi bunkrade inför dagishösten Helt oki rea tycker jag det är faktiskt..
    Ok, vilka färger? Jag skulle behöva byta storlek på Noels velour. Undrar om 98 blir tokstort? Vad har du till Ida?
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-09 10:21:07 följande:
    Åå du fick också en nice suprise så här på morgonkvisten Familjen droppar hit om en timme ungefär vilket jag inte alls var beredd på och sitter på jobbet. Jobbigt med nattningen Vi tycks inte heller hitta vettiga rutiner till mega-morgontrötta Oliwer *jobbigt*
     Japp! Är Oliwer bråkig på kvällarna eller vill han bara inte sova? I vissa öron låter det kanske som ett lyxproblem med morgontrötta barn men det är inte kul att det tar 20 min att väcka Noel när det är dagisdags. Och 1½-2 timmar att natta

Sa till sambon att vi måste börja gå upp tidigare på morgonen och sen ALLTID ha exakt samma rutin och tider på kvällarna. Problemet är ju att Noel vill gå ut ur sitt rum och jag får sitta och blockera dörren medan han gallskriker i örat på mig.
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 10:27:07 följande:
    Jag köpte svart,lila och rosa i 104
    Då borde N kunna ha 98. Har ju 86 och 92 nu men 86 är små och 92 börjar också bli lite små tycker jag. Lila och svarta får det bli.  Vill även ha gröna, röda och bruna.
  • Duntoffla
    snigelina skrev 2009-07-09 10:28:20 följande:
    Fiiint. Lindex velour är verkligen toppen på dagis! Vi har bara rosa i nästa strl, måste nog köpa några till.. Det fanns inte gröna nu va? Ångrar att jag inte köpte det..
    Visst är de toppen på dagis? Använder nästan bara velourbrallor där. Lagom varma och tåliga och bra under overall. Sen kan man ha en "finare" tröja upptill. *gillar enfärgade nederdelar*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14