Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Greksmurfen skrev 2009-07-09 22:23:14 följande:
    ASSÅ.... så man ska inte ha skölj medel till dem..... hmmm blir fler maskiner=P med tvätt... å vill så ha egen tvättmasin..längtar tills man får det...å eget hus...*drömmer*vi tänker nog köpa tomt hösten 2010=) de släpper nya tomter då i ett nytt område som ska byggas ca 0,5 km härifrån=)
    Hus är överskattat Eller renoverongsobjekt med jätteträdgård i olika höjder är inget kul kanske jag skulle säga  

Härligt att få bygga sitt eget !! Hoppas att tomten blir billig! Du får köpa liten tvättmaskin till de små kläderna
  • Everlonn
    isako skrev 2009-07-09 22:26:39 följande:
    Vad ar det med sköljmedel eller inte att göra? *fattar noll* haha samma här. Köpte det första i strlk 62 o sen vart det kört... 27. De är stooora i strlk enligt mig...
    Äh, molo som skyller ifrån sig för att deras mörka print inte håller måttet ibland Tror jag i alla fall Så i år försöker de nåt nytt..

Förresten visste ni att den stickade klänningen inte får tvättas??? Alltså INTE ALLS!!! Inte kemtvätt heller!! Får inte bli blöt!!Helknäppt! Barnkläder som inte får tvättas *skakar på huvudet* Klänningen får bara vädras...hur vädrar man bort texketchupfläckar?? ha ha
  • Everlonn
    isako skrev 2009-07-09 23:25:45 följande:
    haha Jag har börjat följa Trunkens råd. Ta på med prislappen väl gömd. Fota. Framkalla eller lägg ut på Facebok eller liknande där de kan ses - SÄLJ! snabbt som attans
    Alltså, Bus har fått fulaste presenten nånsin!!{#lang_emotions_djavulsk} Loooovar!!! Den berömda griströjan som hon fick av farmor!! {#lang_emotions_throwup}Tur att det var maken som tog emot den för jag hade inte kunnat hålla minen!! Vet inte var farmor hittat den? Förmodligen "affären gud glömde med horribla 80-tals kläder"

Alltså trynet sticker ut!! Och öronen med!
  • Everlonn
    Morty skrev 2009-07-10 09:44:37 följande:
    asg *ligger dubbelvikt på golvet*
    Visst är den hemsk Har skänkt den till bättre behövande, alltid värmer den i alla fall

Igentligen skulle man kanske sparat den och gett det till Bus när hon är vuxen{#lang_emotions_dreamer} bara för att det är den fulaste presenten nånsin
  • Everlonn
    Raihana skrev 2009-07-10 09:54:00 följande:
    Oj, vilken miss! Ja, gubben var ju nere och kikade precis när hon kom ut, så han såg ju. Men sen la dom ju upp tjejen på mig mage och dom bäddade in med 400 filtar för hon var så liten att dom inte ville att hon skulle bli kall. Så jag såg ju inte själv, men jag var så övertygad att maken lurades att jag var tvungen att lirka upp alla filtar och kika, och tji fick jag.... Lövely!! Molo goes 80´s!!!!! Fint med presenter från släktingar ibland!!
    saturnina skrev 2009-07-10 09:51:29 följande:
    Fniss
    Farmor och jag har inte riktigt samma smak om man säger så
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-07-10 10:01:10 följande:
    Heej flickor!!Åh Everlonn, tack för att du bjöd på den grisbilden en gång till. Den presenten är banne mig oslagbar
    Ett skratt förgyller dagen
  • Everlonn
    Morty skrev 2009-07-10 21:48:10 följande:
    Blev det något shoppat???
    Ja, kunde inte låta bli! Det blev Röd kik kid klänning, rosa med bubblor babytights och Dalmatiner knapptröja{#lang_emotions_dreamer} 50% ju!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14