Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-08-17 15:37:28 följande:
    Nån som kan hjälpa mig, sitter och ska betala en auktion jag vunnit. Kontot är i länsförsäkringar, men jag fattar inte vilket som är clearingsnummer. Siffrorna hon skrivit är uppdelade såhär ****.**.***.** Försökte då ta de fyra första som clearing, men det funkade inte, nån som vet hur det ska vara?
    Vad jag vill minnas så har länsförsäkringar bara ibland kontonr dvs inget clear utan man buntar ihop det till ett långt..Vanligast är dock att LF har clear 9020 iaf de jag har fört över till..Alternativt testa att fylla ut med nollor
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2009-08-17 15:56:05 följande:
    Ho ho Tjolla! Vad heter butiken i åhus?
    Inte Tjolla men visst heter den Barnlek eller något sådant{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2009-08-17 20:11:44 följande:
    Go kväll Äääääntligen sitter jag på rumpen och softar vid datorn lite, nice! Så fina alla sötnötar är i nya höstkläderna !!!!!! Jag har dock blivit såååå ekonomisk och köper bara "måsten", lite trist, men måstena är rätt många ändå
    Go kväll

Många måsten är ungefär som alla anledningar till varför man behöver köpa ditten och datten{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2009-08-17 20:21:57 följande:
    aaaa just det  MEN jag har typ halverat min shopping om man jämför med innan *stolt & sparsam* Förrästen har du tankar & funderingar på Molo salg ?
    Ja det har jag också iom att jag har slutat springa på alla kända kedjor och ströshoppa sådant som aldrig kommer till användning..

Tja..mina enda funderingar runt salg är väl att blir den av så åker jag dit- svårare än så är det inte Du då?
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2009-08-17 20:32:09 följande:
    Att åka på Molosalg är tradition för mig !!! Tänkte jag kanske skulle börja ragga plats längs västkusten
    Jo det är det nog för mig med med tanke på att jag har varit på varenda salg sedan första gången- blev nog ganska biten då{#lang_emotions_cool}
    Givetvis tycker jag att västkustarna ska samåka neråt*praktiskt,billigare och trevligt*
  • Smultronhjärta
    Emmsan skrev 2009-08-17 20:38:51 följande:
    Men jag skrev ju "gemensamt neråt"- jag tycker ju helt klart absolut att alla pölsekärringar borde ha en ny träff dit västkustbilen åker Tjöta och supa till det nu när jag "får"
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2009-08-17 20:40:32 följande:
    Ja man blir lätt biten av Molo   Men här är det mest Hilda som använder Molosar nu. Jag blir snååål när juniortröjorna kostar 399 kr  Då gör jag hellre en meandisäljare glad
    Mycket biten och jaaa- den säljaren var nog väldans glad att just du kom då
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2009-08-17 20:44:35 följande:
    Men du kan ju bli väääldigt sjuk Säg du har svininfluensan, då slipper du garanterat jobba !
    Ja min labbråtta till man säger att halva Sverige kommer däckas av nya influensan, såå lägligt när Molosalgen är
    jompa skrev 2009-08-17 20:41:20 följande:
    Vem var det som sökte orange tröja? Hittade en här : www.blingo.se/
    Åh jag gillar blingos kläder-håller mååånga tvättar
    H I L L A skrev 2009-08-17 20:43:27 följande:
    Ohh jaaaaa absolut en ny pölsekärringträff !!!!!
    Alla gånger!!!
    Emmsan skrev 2009-08-17 20:43:04 följande:
    meeen malou kan nog inte åka tror hon  o jag börjar ju jobba nu o det innebär o jobba helg o sån tur har man ju säkert inte att man skulle va ledig då :(
    Ledig?? Vem pratar om ledig-s j u k heter det
  • Smultronhjärta
    Elaizans mamma skrev 2009-08-17 20:44:31 följande:
    Hej, Nån som har Molo hagen jackan från förra året? Har för mig att den va ganska liten i storleken va? Tror ni en 92:a kommer att passa på min som som kommer vara drygt 1,5 i vinter, dock ganska stor...13 kg och drygt 80 lång nu. Eller blir de för stort?
    Det tror jag..min son hade den förra vintern i 92 och då var han runt 83 cm. Den är liten i stl
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2009-08-17 20:50:22 följande:
    För mig är det nöjesresa
    Ja för mig också Det hade varit bra mycket billigare att stanna hemma men ack så tråkigt..Dessutom så är det maken som tycker att jag ska åka eftersom han tycker det är så roligt att jag tycker det är galet kul
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14