Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Flock skrev 2009-08-14 08:58:42 följande:
    God morgon! Tillbaka efter 1 ½ veckas semester med familjen. Vi har kört runder i Västergötland.. Hittade dock inte många danskbutiker men en hel del shopping blev det ändå. Bästa klippet var Höganäs tallrikar, trekantiga för 30 kr/st. Sådana klipp gillar jag Cillen hade mailat mig när jag kom hem att Molo Misty overallen var slut Någon annan som har något bra förslag på overall till hösten?? Annars blir det att jag köper en pop. Så fina köp ni har gjort när jag var borta!!
    God morgon!

Vilket klipp- i mina småländska öron låter det som ljuv musik

Och jag rekommenderar varmt pops skaloverall som vi och dagis var supernöjda med men även Mat och Mikk-line var superbra
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    camilladahlquist skrev 2009-08-14 09:01:23 följande:
    äffärer i malmö som säljer molo????
    Kolla återförsäljare på Molos hemsida
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-08-14 09:12:35 följande:
    Har Mat en skaloverall?? Du har möjligtvis inte någon länk?? Hur är det med magen?? Vill inte lillasyster ut snart??
    Mats höstoverall är vind och vattentät..du vet fuchsian som diskuterades{#lang_emotions_dreamer}.. Mikk-line och pop är dock kraftigare i yttertyget..
    Magen mår bara bra-tackar som frågar-lillasyster vill nog inte ut lika mycket som mamman vill ännu... Igår var hon inte ens fixerad*suck* Fast det var inte Max heller dagen innan han föddes
    Tänkte städa som en galning och färdknäppa duktigt i helgen
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2009-08-14 09:20:00 följande:
    När är det beräknat till?
    26 augusti sades det halva graviditeten för att sen flyttas till 1 sep..Inte en chans att hon får gotta sig därinne så länge Jag är fasligt trött på att vara stor som en flodhäst nu samt att jag är helt galet bebissjuk
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2009-08-14 09:24:41 följande:
    haha, ja det förstår jag Du, måla huset är ett bra tips om du vill få igång det. Det gjorde jag dan innan Ella föddes, upp och ner för en stege bara så ska du se att det sätter igång
    Ha ha- ja jag körde liknande metod med Max- badade varmt,sprang(läs masade 32 kg+) hela trapphuset upp och ner 5 ggr, barmhärtighetsnupp på det och vips så drog det igång några timmar senare
  • Smultronhjärta

Medan jag äter dagens första skål med glass så kan jag stolt meddela att nu är torkan över..jag är tillbaka på mitt Tradera Än så länge som köparen men oj oj vilken torka det har varit även på den fronten.. Nu blir nog maken glad....eller inte

• Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-08-14 10:35:34 följande:
    Man kan fynda massor, men man blir mycket fattig för allt är ju såååå fint. jag handlade för 12000kr på min förra och 8000kr på min första
    Ha ha men du gick ut hårt redan från början Jag smygstartade med 2000kr på min första och har sedan successivt ökat för att i våras åka dit två ggr Så i år har jag hittills varit på 3 salgrundor och om det blir Molo i höst så kommer jag nog ha åkt på minst 5 salgrundor innan 2010 kommer..Galet
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-08-14 10:36:28 följande:
    Ja du kommer tillbaka då utbudet är enormt så du blir nog fattig hi hi
    Nää´rå ingen fara..jag har sån jädra ångest över hur mkt kläder jag hittade när vi flyttade fortfarande så jag är en cool katt{#lang_emotions_cool}..Köpte dessutom odanska Blingo nu..
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-08-14 10:44:49 följande:
    Tycker du kan sälja av lite från dina gömmorHar dig som favorit men du har ju inte lagt ut på länge nu
    Jodå..jag har ju bara varit väldans gravid ett bra tag nu(börjar se slutet) samt flyttat så därav har jag legat lågt..Vill inte lägga ut om jag inte känner att jag kan vara en toppensäljare
    Men nu så..efter att ha gått igenom samtliga flyttlådor så sitter jag på ca 200 plagg som ska ut{#lang_emotions_sealed} Mamma mia vilket jobb
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2009-08-14 10:50:56 följande:
    Mamma mia
    Ja herregud- hade egentligen behövt fuuula ord för att beskriva känslan men men
    Det värsta är att jag har ännu mer om jag vill
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14