Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Plummy skrev 2009-08-15 20:52:42 följande:
    Hej Har du lång tid kvar nu? Alltså det kan man ju inte vet iofs, men närmar det sig bf? Vad spännande det ska bli att se den lilla tjejn i bt sen!
    Hej!
    Jag har 2 veckor kvar sägs det... men jag hoppas ju få ut denna lilla dam något tidigare Om jag så ska springa runt grannskapet några varv,dricka the och skumpa, putsa fönster eller barmhärtighetsnuppa som en galning
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2009-08-15 20:59:08 följande:
    och kanske bestämma VAR du ska föda ?
    Jo den detaljen är ju bra att ha koll på{#lang_emotions_dreamer} min bm skickade med mig min journal att lägga i bilen igår så att jag kan gå på instinkt när det drar igång
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-08-15 21:01:38 följande:
    Så nu var kvällens T-pysslande färdigt och så shoppingen avklarad Fyyy vad jag inte kan sluta titta på jackan alltså...jag är SÅ kär
    Duktigt och vad roligt med köp som man känner total kärlek till

Jag körde en sökning på T och fick sjuhundranittiosju träffar på Molo- jisses vad många
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-08-15 21:04:29 följande:
    KAN du öka tempot MER??? Trodde att du gick på max (maxfart alltså, inte på din son - förlåt för dagens sämsta skämt ).

Jodå mitt tempo som jag håller redan nu borde få ut liten kan tyckas... men jag håller ju hög fart enbart för att slippa hålla det sen när jag ska lägga fokus på det där med att hålla liv i två barn{#lang_emotions_cool}
    Plummy skrev 2009-08-15 21:05:09 följande:
    Jo..jag är sugen på lite nytt Katvig rosa jag med.. vet du var det finns?
    Jag har inte vågat kolla..ska inte shoppa just nu men jag skulle tro att lpl och de flesta har det
  • Smultronhjärta
    Plummy skrev 2009-08-15 21:14:53 följande:
    Ok.. är så sugen ..men tycker Katvig blivit dyrt...
    Jaa helt galet...jag vill ha en miniapplesuit men 349:- känns hutlöst dyrt{#lang_emotions_death}
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-08-15 21:16:56 följande:
    Ungefär lika dyrt som en molosuit
    Sant sant..men Katvig köpte jag från början, när min danska mani startade, för runt 200(ränder visserligen men ändå) och glöm inte hur mkt sämre Katvig säljer på T jämfört med Molo! Det gör den dyrare
  • Smultronhjärta
    Rååsa  Smurfen skrev 2009-08-15 21:45:34 följande:
    Åh vad spännade  ni fick besked att det var en tjej där inne ,minns att du jagad beskedet ,men har nog missat när du berättade
    Jaa- då jagade jag ju besked för att få det innan jag skulle på Katvigsalg*viktigt ju*
    Men det är en liten tös ja
  • Smultronhjärta

Hello flickor{#lang_emotions_sunny}

Jisses vilken sommarhetta vi har här*smultron smälter*
    Givetvis har jag då också spenderat dagen inomhus och målat färdigt köket så ÄNTLIGEN har jag ett vitt kök Tog ju bara fyra strykningar i o m att det var svart innan *gillar inte svart*

Nu äter jag glass som belöning och fundilerar på att snoka upp någon fin suit till loppan- några förslag? Jag lurar på aquaflower...

• Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-08-16 13:59:23 följande:
    Sååå långt söderut bor du ju inte! Här är det bara 18 grader och blåser en hel del så ingen tropisk värme här inte. Dock köpte jag hem min fösta gravidglass idag: GB's favoritpack (eller nåt sånt). Aquaflower blir finfint till BIFFEN . PS TS?
    Alltså här är det nog säkerligen lika varmt men blåser ingenting..Jag behöver luft ju
    Glass är såå smaskens- jag tänker åka i mina målarkläder till affären innan de stänger för att unna mig marsglass också
    Inboxar..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14