Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LJ2 skrev 2009-07-19 22:16:45 följande:
    brukar komma lagom till skolstart / dagis start igen ju =)) jag väntar på det här nu, tror min lilla klarar av det nu.. ville inte innan, i våras.. tyckte hon va för liten, då hon inte fyllt 1 än.. tror en 1½ åring klarar det bättre.. iaf gjorde sonen det galant.. knappt märkbart att han hade det.. ingen feber, klåda på 2 vattenkoppar, resten inte alls.. o fick bara 10-15 st, fast stora..  han va som vanligt.. bara fick inte gå på dagis.. så de levde rövare här hemma över 1 vecka!!
    Ja, Mini är ju 16 månader nu, nästan 17 till dagis start så tror hon klarar det bättre nu. Alla sa ju att min kille skulle bli sååå sjuk när han började på dagis, med alla nya bakterier och så. Sen han började i augusti-08 har han inte haft en enda sjukdag

Jobbigt att dom levde rövare hemma, men skönt att dom inte blev så sjuka!
  • Raihana
    LJ2 skrev 2009-07-19 22:17:40 följande:
    de som va kul med va att så fort jag la fram ren fakta, som jag länkade till.. då va det inte kul längre o prata hett? 
    Näe, folk är så hetska i vissa trådar. Svara väldigt sällan i trådar utöver denna och Me&i tråden
    JuliaochNelly skrev 2009-07-19 22:20:27 följande:
    du föresten såg din fiiiina hawaii body på T så himla fiin
    Ja, men ville inte ha den i växa lådan längre....
  • Raihana
    LJ2 skrev 2009-07-19 22:22:00 följande:
    som min tråkgubbe då.. Julia fick inte ha kvar ferrari för han.. "den e pojkig med massa bilar på" 
    Hmmm, är det möjligtvis den jag har på span på T till min lilla tjej
  • Raihana
    LJ2 skrev 2009-07-19 22:24:41 följande:
    wow, det e inte vanligt!! din pojk måste ha högt försvar!! =)) ja, jag kan lova att jag faktiskt va glad när de äntligen fick gå till skola/dagis igen.. o kunna andas lite några få timmar!! fast hellre det än att de ska gnälla o ha hög feber o man får massa vaknätter o sånt.. massa kli o svidande o ont o vårt o sova.. nä.. hellre att de river huset då, iaf tecken på att de mår bra =))
    Näe, han är extremt tålig. Han har inte varit sjuk mycket i sitt liv. Inte tjejerna heller, nån enstaka förkylning ngn gång.
    Hihi, ja andas behöver man ibland. Men bara en liiiten stund.
    Usch, saknar mina stora nu.....
    solouniko skrev 2009-07-19 22:24:43 följande:
    Fiiina hawaii bodyn, synd att den inte var några storlekar mindre
    Ska jag krympa den?
    LJ2 skrev 2009-07-19 22:26:32 följande:
    jag kan ibland inte låta bli o svara.. hmm.. gillar ibland o prata med folk, speciellt om jag vet att jag har rätt.. hmm.. fast ibland skulle det varit bättre o va tyst..
    Hmm, jo jag vet. Ibland skriver jag svar men skickar det aldrig.
  • Raihana
    solouniko skrev 2009-07-19 22:30:48 följande:
    Visst kan väl en tjej ha cubacars? Det är ju fina rååsa bilar också! Måste övertala sambon, de är såå fina men han tycker inte det passar :P
    Klart hon kan!! HAde jag hittat en i 86 till min tjej hade jag slagit till direkt!
    JuliaochNelly skrev 2009-07-19 22:31:30 följande:
    Nää god natt tjejer
    Nattis!
  • Raihana
    solouniko skrev 2009-07-19 22:35:28 följande:
    Jaa! Och köper man body så kan man ju ha fina rååsa velourisarna till, då blir det ju tjejigt och bra så pappsen blir nöjd  
    Absolut! Själv vill jag ha en suit i 86.
    Greksmurfen skrev 2009-07-19 22:35:45 följande:
    raihana: va inte inbjuden till ditt konto=(snyft
    På T eller Fl?
    LJ2 skrev 2009-07-19 22:36:31 följande:
    e det säkert.. jag har inget svårt namn på t iaf 86 e det, o helt ny....såå fin ju *suck* jaja.. han får bet den nya rymdrosen ist som kompensation
    Ja, men schyyyyyy nu....
    LJ2 skrev 2009-07-19 22:38:06 följande:
    hawaii body? vart?
    Avslutad.....
  • Raihana
    solouniko skrev 2009-07-19 22:45:41 följande:
    Ja, hittar du ingen? Suit är nog mitt favvo plagg, så praktiskt och fint  
    Näe, inte cuba cars....Har kaniner, cups, fleur & aquaflower i växalådan, saknas ferrari och cuba cars
  • Raihana
    LJ2 skrev 2009-07-19 22:50:25 följande:
    jaja.. jag har inte sagt nåt.. =) håller tyst.. ja, letade men hittade ingen hawaii. jaja.. DK i morgon, så se om de har lite rolig shopping =))
    Klart du inte hittade den när den var avslutad.......
    Greksmurfen skrev 2009-07-19 22:51:42 följande:
    raihana: på fL=)
    Ska fixa!
  • Raihana

Hej hopp i tråden!

Även Matadorkids och ajabaja har fått in vinterkläder, sååå fula.
    Kommer INTE flytta hit ngt vinterplagg från Molo i vinter. Holden liknar typ det jag hade på mig på lågstadiet, bläää.

Nån som vet var jag kan hitta badges suit nånstans?

• Raihana
    solouniko skrev 2009-07-20 21:13:11 följande:
    LLM?
    Tack!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14