Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

isako skrev 2009-07-21 00:08:29 följande:
    Alright. Men får ni en lucka så vet ni vad ni skall göra
    Absolut! Vart i Skåne är ni?
  • Raihana

Fick nya Hm katalogen idag och stora tjejen blev överförtjust i allt med Hello Kitty.
    Kan inte göra kräkgubben, men bläääääääääääääääääää.
    Hon fick i alla fall nya trosor.....

• Raihana
    Buttelina skrev 2009-07-21 00:11:10 följande:
    nä det är RIKTIGT mycket! men andrahandsvärdet är toppen!! du får mellan 500-800kr tillbaka på tradera för en beg... beroende på färg o skick
    Men jag tycker ändå det är galet. Jag menar hur ledsen skulle man bli om dom går sönder.......
    Ok, att dom är fina, men näe, min gräns är nådd.....
  • Raihana
    mortillsju skrev 2009-07-21 00:12:11 följande:
    Det är sjukt mycket, men alla funktionsoveraller ligger runt 1000 spänn. Tyvärr.
    Den jag köpte till sonen för 399:- i höstas som han slet ordentligt hela vintern på dagis, höll utomordentligt bra. Han var torraste ungen på dagis. Och där finns både Po.p, Reima, Didrikson etc.
    Jag är verkligen inte snål på barnkläder, men betalar inte 1200:- för en overall.
  • Raihana
    Ullis 10 skrev 2009-07-21 00:14:17 följande:
    Haha jag brukar köra spindelmannen etc på kalsong o pyjamas för att slippa se det så mkt...
    Samma här
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-07-21 00:18:22 följande:
    jag resonerar så här... att jag tycker att en overall för 1200kr är mer prisvärd än 3 molo tröjor...
    Fast jag blir mer ledsen och det svider mer om overallen går sönder.
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-07-21 00:17:15 följande:
    så här satt den på henne när hon var ca 95 cm. i år kommer hon vara ca 100-105cm skulle jag tro! tycker den är toppen jaa det är galet. jag har faktiskt aldrig betalat så mycket hummeloverallen betaöade jag 800kr för TROR jag det var... där gick en smärtgräns...
    Vilken sötis!!!! Gillar inte de där prickarna på rånarluva, men måst erkänna att dom var riktigt fina på din tjej!
  • Raihana
    mortillsju skrev 2009-07-21 00:21:45 följande:
    Huvudsaken de funkar. Jag hade Reima förra året. Tokbra (men fula ). Och dyr. Men den var verkligen superbra. Jag har inget emot att betala en peng för ytterkläder faktikst. Tycker det är viktiga pengar.
    Klart det är viktiga pengar. Men jag körde på samma som jag hade förra året då jag var så nöjd med dom. Sen känns det som att det inte behövs en superoverall med tanke på hur vintrarna är här. Typ 95% slask...
    Har ju helt nya Po.p skaljackor till kidzen i garderoben kom jag just på
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-07-21 00:26:11 följande:
    o jag kom just på att jag nog inte behöver köpa overall till isabel i år.. hon har ju lila jackan och regnbågsbyxorna... måste man ha en overall också??
    Jag brukar ha ett tvådelat set och en overall.
  • Raihana
    mortillsju skrev 2009-07-21 00:26:24 följande:
    Dom skaljackorna är ju bara helt tokbra!! Vi använder dom länge här nere. Med skalbyxor till ....*får inte glömma att köpa en ny röd skaljacka till S* 
    JA, jag har två knallrosa och en knall orange som ligger och väntar
    HAde jag heeelt glömt bort. Nice överraskning!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14