Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Quiet thoughts skrev 2009-07-20 23:12:26 följande:
    Hoppas vi också. Tack! Tack. vi har hållit på 2 veckor nu. Suckar!
    Nämen, stackars liten. Hoppas det vänder snart!
  • Raihana
    solouniko skrev 2009-07-20 23:14:36 följande:
    Just ja! Joo, hjälmisar funkar ju.. Men rånisarna är såå snygga, haha, eller så är detjag som är knäpp :P Men en pussel hjälmis ska hon såklart få!
    Tycker rånarluvorna är hel fula. Kul att alla kan tycka så olika!
    Men tur är väl det, tråkigt om alla skulle gilla samma saker.
    Funderar på en pussel hjälmis till min tjej men undrar om hon inte är för stor...
  • Raihana
    kexchoklad skrev 2009-07-20 23:15:16 följande:
    Gör de? *Skriver genast upp pusselhjälmmössa på måste ha listan*
    Jäpp, babuschka, pussel och lila med rosa stars.
  • Raihana
    solouniko skrev 2009-07-20 23:19:04 följande:
    Men hon är väl inte så stor? Dom är ju bauta i storlekarna! Har inte bubblan massa hjälmisar till sin tjej som är nästan 3? Milla måste nästan ha S, som är för 0-3 månader. M är jääättestor på henne!
    kexchoklad skrev 2009-07-20 23:25:05 följande:
    Hur gammal är hon din dotter?
    Hon blir 16 månader i dagarna. Kanske ska ta en L till henne då. Vill inte hon ska se ut som en förväxt bäbis bara.
    Buttelina skrev 2009-07-20 23:23:24 följande:
    tackar för det jag tycker dom är så rackarns praktiska! Mössa o halsduk i ett! eg tycker jag bättre om "toppiga" mössor mer för de är finare men för mig kommer funktion före snygghet på vintern
    Mina barn vägrar rånarluvor, tackar jag för då jag inte gillar dom. Dom totalvägrar halsduk också. HAr sån där polokrage variant man drar över huvet. Inte så kul dom heller.....
  • Raihana
    kexchoklad skrev 2009-07-20 23:35:17 följande:
    Ok, min dotter som är 10 mån har L.. Men min dotter kanske har stort huvud, vad vet jag Jag har också haft en polokrage variant till sonen och nu till vintern kommer dottern också få en sån. Jag tycker att de är väldigt praktiska
    Vet inte hur dom är i stl. Men har för mig att Bubblan har en till sin tjej som är runt 3 år. Så då gissar jag att dom är ganska stora  i stl. Ska prova en L i alla fall.
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-20 23:52:12 följande:
    Hello girls! Vad händer här?Har inte varit inne på ett tag.. Haft fullt upp med syster yster här. På onsdag åker jag till mitt älskade skåne. BUTTE - Är du redo för lite grill.. Kanske llite shopping oxå
    Här händer inte mycket när bara Mini är hemma Börjar tröttna på tystnaden nu!!
    Men dom kommer hem imorrn, taliban invasion!!
    Vi åker till Skåne på Söndag
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-07-20 23:57:55 följande:
    de är tööööjbara
    Då vill jag nog ha en pussel hjälmis, passar ju till typ alla lurvar.
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-21 00:02:01 följande:
    Göötttt! Grill fredag eller lördag passar det damen o resten av gänget?Skall bli supernice o träffas!! hahaha stackars. Gör ni! Då måste ni komma förbi. "min" taliban kommer också ner på söndag o stannar tills på onsdag.
    Hade varit superkul, men vi ska ju ner och bo hos en annan halv taliban familj och dom har typ gjort upp ett schema för vad vi ska göra alla dagar......
    Vi skulle stannat en hel vecka men drar vidare redan på torsdag antagligen....
    Ska till min älskade morfar i favvostaden Växjö!
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-21 00:02:39 följande:
    My goood!!! Hittar ni L så KÖP Köööööööööp till mig!! Har letat mig blå efter en sådan!!
    Dom kommer ju i släpp nr. 2 väl? Glöme ju beställa en hos Mysgrodan sist när jag la min beställning. Funderar på att komplettera min beställning med 3 plagg....
  • Raihana

Är det bara jag som tycker 1200:- för en overall är sjukt mycket pengar?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14