Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:25:36 följande:
    Hörrni... Den färgen på Molos vinterjackor som heter lipstick... E den röd eller hallonröd?
    hallonröd är vad jag hört suuugen är jag hoppas att den orange overallen är för liten till isabel i år fast eg är hummels bättre tycker jag... så hoppas eg på en toksnygg hummeloverall
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:28:12 följande:
    Å men den ser ju RÖD ut åååå har du en orange  Vilken size?
    lillebror ska ärva
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:29:34 följande:
    Det där känner jag igen!! Om man skulle handla Lindex istället som absolut inte är fula på nåt sätt.. Tänk va PENGAR man skulle ha kvar Å kasta inte tomater på mig nu tjejer!! jag tääääänker bara
    jaa visst skulle man där finns faktiskt en hel del fint på lindex emellanåt tycker jag! isabel fick en fin klänning/tunika idag som var så himla söt på
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:31:16 följande:
    Ja jag tycker den ser super röd ut!!  *himla snygg*Typ som denna jackan jag köpte på salgen i färgen ser den ut..
    men vaaad funderar du på lipsticken för? bubblan ser ju ut att ha vinterkläderna klara eller det ser kanske lite stort ut
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:33:20 följande:
    här e den på cillen o där står de lipstick o den ser mer rååååsa ut juwww.annacill.se/show_product_pictures.asp?art...
    den stämmer mer..
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:39:10 följande:
    Jag måste se den IRL helt klart!! Kanske inte alls gillar den
    kika gärna på den turkos/blå då också tack funderar lite på en sån jag {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:42:05 följande:
    Å den va ju kanonfin!!! Tycker de e sååååå snyggt med den gröna och sen ljusråååsa till
    ja jag gillade också det har inte mycket sån grön till isabel men hon var såå fin i den fin med 3/4 ärm
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:46:00 följande:
    Å den ser riktigt snygg ut!! Ska kolla den med
    tack

Kan inte isabel ha en sån i overall {#lang_emotions_dreamer}. helt galet? fast eg vill jag helst ha den i jacka till bia... men han har ju redan en mörkare grön molo... hmm dessa dilemman
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-18 22:48:18 följande:
    Men fybubblan va fiiiiiin!! En sådan overall måste ju skatten ha!!
    eller hur bia har ju en orange molo overall och en regnbåge så han har ju fiiiiina overaller men åhhh en jacka i denna underbara färg
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:49:08 följande:
    Å men visst kan hon väl det!!   *fina fina*
    ja med fina älgrånarluvan typ eller nån annan fin {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14