Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Quiet thoughts skrev 2009-07-20 23:12:26 följande:
    Hoppas vi också. Tack! Tack. vi har hållit på 2 veckor nu. Suckar!
    fy vad jobbigt {#lang_emotions_cry}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Quiet thoughts skrev 2009-07-20 23:14:29 följande:
    Jo Väldigt jobbigt. jag har fantiserat om allt möjligt läskigt redan då hon satte igång att skela.
    usch ja det förstår jag! jobbiga allvarliga symtom ju {#lang_emotions_frown}
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-20 23:19:38 följande:
    Jag har inte heller gillat de där rånarluvorna men nu när jag sett Buttelinas små ha sina fina på sig gjorde jag en kovändning
    tackar för det jag tycker dom är så rackarns praktiska! Mössa o halsduk i ett! eg tycker jag bättre om "toppiga" mössor mer för de är finare men för mig kommer funktion före snygghet på vintern
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-20 23:27:18 följande:
    De är ju fiffiga, det ska bli intressant om S kan förmås ha på sig en sådan. Men ser hon pingvinerna kan det nog gå En del av glädjen med att vara i denna tråden är all inspiration (förrutom det faktum att man inser att man inte är ensam i sin galenskap...det här med klädintresse och så ) man får. Och att alla med glädje delar med sig av åsikter och tankar.
    ja visst blir man farligt inspirerad trevlig men stackars plånboken

ja mina barn tog med glädje på sig rånarluvor förra året. HOPPAS att dom gör det i år med
  • Buttelina
    Raihana skrev 2009-07-20 23:29:18 följande:
    Hon blir 16 månader i dagarna. Kanske ska ta en L till henne då. Vill inte hon ska se ut som en förväxt bäbis bara. Mina barn vägrar rånarluvor, tackar jag för då jag inte gillar dom. Dom totalvägrar halsduk också. HAr sån där polokrage variant man drar över huvet. Inte så kul dom heller.....
    ja en krage har vi med för halsduk gillar jag inte..
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-07-20 23:34:17 följande:
    Måste bara visa.. Millas kompis Meja kröp förbi och snodde Milla och hennes gåstol och använde som lära-gå-vagn. Haha, det såg för roligt ut när hon körde omkring på Milla  
    naaaw vilka sötisar
    mortillsju skrev 2009-07-20 23:35:07 följande:
    Saga är ju rätt bestämd om man säger så. Hon går inte att förhandla med alls när det gäller kläder. Just nu hänger hälften orört i garderoben för att hon tokskriker och slåss om jag försöker ta på det. Det sista har hon själv valt vad vi ska köpa och då funkar det (himmel, och hon är inte ens tre.....) Men vi ska tillsammans till ajabaja i morgon så jag hoppas hon ska ge sitt bifall Klart plånboken tar stryk, men å andra sidan köper jag bättre och merv genomtänkta plagg när jag är här och inspireras. Det blir liksom bättre köp eller hur jag ska säga...
    ojdå en bestämd dam

ja bättre köp, jag förstår precis
    THEA och Grodan skrev 2009-07-20 23:39:39 följande:
    Hi girls I´m back från 2 veckor utan Internet Vad händer? Vilka butiker har nya MOLO?
    heeej gumman
  • Buttelina
    Ullis 10 skrev 2009-07-20 23:44:10 följande:
    THEA och Grodan skrev 2009-07-20 23:39:39 följande: LLM, Matador, Ekeraff, annacill o ajabaja - de lägger upp overaller mm just nu på ajabaja o lucky:)
    ojsan hejsan ska nog besöka llm snart ser jag de har ju typ tagit in alla färger
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-20 23:51:56 följande:
    Har de lagt in mer??
    mm massor ju
  • Buttelina
    Ullis 10 skrev 2009-07-20 23:52:06 följande:
    Jag vill också dit!
    det är ett måste ju
    isako skrev 2009-07-20 23:52:12 följande:
    Hello girls! Vad händer här?Har inte varit inne på ett tag.. Haft fullt upp med syster yster här. På onsdag åker jag till mitt älskade skåne. BUTTE - Är du redo för lite grill.. Kanske llite shopping oxå
    ohh yes jag är redo
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-20 23:53:15 följande:
    Hoppla....ja det ser ju lovande ut. Det får bli en tur dit alldeles snart tror jag
    haha jaa verkligen {#lang_emotions_tongue_out} gubben här tycker att vi ska ha en unisexoverall till isabel så att bia kan ärva nästa år men jag vet inte om jag håller med
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14